Followers

Sep 5, 2011

Kashaf Imani

alright ,
for those yg kenal n familiar with that name up there , confirm lahh dh tgok telemovie yg bertitle tu kann ? telemovie nie was shown on RIA (104) on 17th Feb 2011 . this year lahh . baru lagi sbnrnye . RUGI kalau tak tgok dohhh . aku tak TIPU .



hey you yg dh tgok telemovie nie .
SERIOUSLY , AWESOME gilaaaaa kannn kann kannnn ? TM nie bagi aku IMPAK yg sgt BESAR babe . smpai sekarang n smpai bila bila n bila n bila n bila . k stop . heeee . aku tak tau nk story cne kat korang .
k lah , k lah . like this . mse malam tu , aku tukar2 chanel tv n ternmpk TM nie . usha2 jap , mcm best . MMG BEST punnn . hehe . then aku terus tgok smpai hbis .

for korang yg tak tgok n tak tau satu ape punnn , TM nie mengisahkan tntang KASHAF yg dilakonkan oleh Beto Kusyairy n watak IMANI yg dibawa oleh Sharifah Amani . si Kashaf nie kinda budak rosak tpi baik n SWEET gilakk . ngeee . while Imani is an innocent girl yg buley nmpk sort of 'roh' . Kashaf ngan Imani sgat sweet n cute . awhhh . then suatu hari tuu , Kashaf kne pukul smpai koma . mse dia koma , roh dia nie , Imani buley nmpk n communicate . so , Kashaf is asking for imani's help to make his mom n sister repent . something like that lahhh . *aku cerita mmg boring . tapi kalau korang tgok , bapak gila best !
 oh , nie scene yg paling aku suka suka suka suka gila . scene Kashaf ngan Imani in the begining . SWEET lah weiiii ! *melts
korang nk tau takk ? lepas aku tgok TM tuu , aku terus minat tahap gila kat si Kashaf a.k.a. beto nie . betul beb . smpai aku nk namakan anak aku nnti , KASHAF . tak cye , tnye my friends . aku slalu jugak lah sebut 'kashaf' . terkesan gila . mmg power ah lakonan abg beto nie :p ngeeeee .
until now , aku follow jugak lah beto kusyairy pnye drama or pape je kat tv tu . sekarang WASIAT <3 . semalam , aku tggok SESUNGGUHNYA . yg nie lagi SWEET n ROMANTIK TM . hero ngan heroin sama pulakk . beto ngan amani . mmg ade chemistry lah kann . aku tak tau nk terangkan cne . korang kne tgok sendiri dohh . tpi tak tau lahh . aku nie jenis yg sensitive n jiwang2 sikit xD nyeh nyeh .

ade org gelar Beto Kusyairy 'HERO PALING ROMANTIK' kat Malaysia . aku SETUJU gila bhaiiii . heeee . tapi , tak buley lebih2 ye kakak2 , adik2 . dia SUDAH KAHWIN . booohooooo :'(  bertuah isteri dia tu (:

woahhhh , pnjang aku merepek hari nie xD Haha .

love,miera

No comments:

Post a Comment