Followers

Jan 5, 2011

im too cool for school xD

wats up peeps .

how's school ? hmmmmm .

so , tadi bgun kul 7.30 . *tak skolah kea ? haha . belum daftar lah derr . bangun , then siap . gerak g smk putra perdana . g office utk daftar lahh en . but kerani tu suruh g 'bilik tayang' . g je lahh . masuk , masuk je . perrgghh . ramai gler yg bru nk daftar -.-' tggu je lah ngan ibu kat dlam bilik tuu .

then ade cikgu penyelaras ni tnye , spe lagi form 4 ? aku angkat lah tgan . then duduk dpan cikgu tu . then bagi file . bla , bla , bla . then , dye masukkan aku dlam class 4 scince1 . berdasarkan keputusan aku lahh en . then , turun g koperasi . belum bukak . but ade org . ibu mntak list buku .

kul 9.55 , sume bdak form3 turun rehat . pergghh . ramai giler lahh yg serbu koperasi tu . but , aku dpat lahh buku yg nk dibeli . lpas loceng habes rehat bunyi , ibu nk blek cuz kene g keje . so , aku lepak je lahh dpan koperasi tggu budak form 4 keluar rehat plakk .

pstu , nmpk shakira . dye jiran dpan umah aku . dye tnye , class ape ? aku ckap ar "sc1" . then dye ckap . "ouh . sme ar ." . pdahal aku dh tauu dh . -.-' igt kan dye nk ajak rehat sesame . hampehh . dye tinggalkan aku ade lahh -.-' . perrgghh . mmg takk ar . class sme , transport sme , umah dpan2 . haiizzzz . act , aku tak kisah sgt . but budak nie cam taknak kawan aku . biar lahh dye .

so , lepas loceng bunyi . aku nk naik class lahh en . igtkan nk tggu shakira . tpi , tak nmpk dye + malaslah aku nk terhegeh , hegeh kwan ngan dye . so , aku gerak dulu . then aku tgur budak 2 org yg jln dpan aku . tnye ar dorang class ape , class aku kat mne sume . then dorang tunjukkan smpai depan class .

kat class pulakk , ade budak2 perempuan ngah diri dpan class lepak , lepak . dorang cam blur je tgok aku . pastu dorang suruh aku dok kat stu tmpt nie . 2nd row . dok ngan atiqah kott nme dye . heh . then dorang perkenalkan diri n stuff . they seems okayh . (:

then sempat blaja agama ngan chemist . not bad lahh . cikgu chemist aku tuu , cina . but malay dia kinda good . ;)

so , tggu esok , lusa , tulat dan seterusnya . im gonna spend my two years studying there -.-' .

awww , i miss my friends in twelve ! ggggrrrrr :/

love,miera

No comments:

Post a Comment