Followers

Jan 6, 2011

F.U.N :D

haha . best gilaa kat skolah tdi .

first time blaja add math . not bad lahh . mula , mula en . takde lah sussh sgt .

then , aku sukaa time sejarah . kalau korang tgok bku sej form4 , mesti tak lalu nk baca . isi dye punn agak pening + boring nk baca .

but cikgu sejarah aku bestt ar . sempoii gler . byk buat lawak plak tuu . :D enjoy jea . biler tgah syok , syok blajar sejarah , suddenly ade bell ring . igt kat bell biase . tpi , lme giler ar bell tu bunyi . aku rse tak sedap hti dh . tpi dorang sume relex jea dlam class -.- ' aku punn relex je lahh .

then , cikgu nmpk ade cikgu lain kat bawah . cikgu tu suruh turun . aku dh halfway turun kottt . suddenly ade pengumuman . " loceng itu hanya untuk testing . sila masuk kembali ke class anda " . ngok ngek btul . penatt tauu ! pstu sume orang bising giler . kalah pasar malam .

haha . ouhh . time bm , perrgghh . stress siot ! korang takkan faham lahh .

chiiaaooo ;)

love,miera

No comments:

Post a Comment