Followers

Sep 22, 2010

Mentor - Mentee .


curious bout the title ? haha .

aku lahh mentor tuu . ;) sbnarnye , mien ngan nia dtg umah aku sbb nk study . dorang nk suruh aku ajar lahh . ajar ? pndai sgt ke aku nii ? haha , takk lahh pndai sgt . tpi , buley lahh nk ajar ckit2 tu en .

act , mien sorang je yg nk dtg . but then , nia punn nk join skali . aku on jea . no prob . kongsi ilmu . takk salah en . . ?

ari nie , kteorg study math . dorang bwak bku sendiri . buat latihan . mne yg dorang ta pham , aku tunjukkan . mula2 , aku rsau ar gakk . bile dh lama tuu , best plakk rasenye . heeeee . dorang akan dtg everyday , untill PMR arrive . lagi seminggu jea . ta lme p0wn . kne betul2 nie . concentrate ! focus !

FUCK ! =  [F]okus [U]ntuk [C]apai [K]ejayaan . . !

*ikir yg bukan bukan ea ? haha .

love,miera

No comments:

Post a Comment