Followers

Nov 11, 2010

Kem pemantapan sahsiah ! 9&10nov2010

peeerrrrggggghhh !

P E N A T bhaii .

tpi , B E S T (:

heeeeee

budakk twealveans , 32 orang je yg g . 11 perempuan . yg lain lelaki . disebabkan izyan ngan shern takk nakk g , aku kena lahh make new friends . aku lepakk ngan azie . then buley ngam ngan shahadah , umi , erin , amalia ngan shafiqah . kejap jea dh buley ngam . korangg mmg best .

kteorg gerakk ari selasa petang . balik rabu petangg . heh . sehari jea . naikk bas lahh . kat Kompleks Rakan Muda , Klang . agakk jaoh ar dri subang .

kteorg smpai dlam pukul 4.30 . k0wtt . smpai2 jea , budakk2 smk seksyen 3 bandar kinrara dh ade . hehe . kteorg terlmbat 1 jam . sorry korangg . biler smpai je . encik azman iaitu pengurus kem tuu , suruh g surau tanye budak2 kat mne dorm . dorang punn dgan baik hatinya , tunjuk kann lahh kteorg bilik . ramai2 plakk tuu . baik sungguh . heh .

kteorg amek bilik no.6 . enam orrg satu bilik . but bilik aku tuu ade 7 org . haha . pdahal katil ade 6 jea . kteorg smbung2 kan katil uhh . 3 - 3 jadinyer biler dh bersambung . erin , amalia , umi ngan shahadah kat satu side . aku , azie ngan shafiqah kat satu side .

kat bilik , kteorg unpack brg2 . pasang cadar , n letakk beg dlam almari . lepakk jap . pastu , gerakk g surau .

biler smpai surau , cik azman bagi brieffing kejapp . pastu kteorg solat asar berjemaah .

after the prayers , all the activities begun . besttt ! mula2 , kteorg ade icebreaking .




time nie , kene pndang org kat seblh . kenal atau takk , kene ikot jugakk ape encik azman ckap . yg nie , kene salam cium tgan partner tuu .



 partner aku , shafiqah . kebetulan jea . tapi , aku buat jugakk . (:





yang nie , kene urut2 pulakk . takk kenal punn takk pe . heh . merapatkan silaturrahim . (:



mcm2 lagi kteorg kene buatt . kene cium dahi partner punn ade taww . lpas icebreaking , kteorg disuruh oleh en. azman untuk mencari bilangan adik beradik yg sama . then , bulan lahir yg same .  then , kteorg dibahagikan kpd kumpulan . sebut ikut giliran , 1 hingga 6 . means , ade 6 kumpulan .

aku group 5 . terbaiiikkk . ;)
*nazhif (usj)          *Ikhwan(usj)
*Hazwan(usj)       *Luqman(kin)
*Atiqah(usj)         *aku(usj)
*Fatimah(kin)       *Afifah(kin)
*nisa(kin)             *Q(kin)

then , kteorg kene g parking lot . beratur ikutt kumpulan . kene buat pe je ? SENAMROBIK yg dipimpin oleh abg sandra . besttt ! haha, en. azman ckap , lelaki dan perempuan yg paling bnyk peluhh , akan dpat points . sume bersemangat jea .




cantikk barisan . ceyhh . haha .





bersemangat gilerr lelaki2 niee .






abg sandra ! u're the best ! <3 (:



Senamrobikk terBEST yg pernah aku join . espeacially bila abg sandra yg lead . best giler2 lahh ! mcm menari2 . sgt best . aku punn ikott jea every steps . aku nie dh lahh cpat berpeluh . mmg bergalen2 air peluh ar yg aku keluarkan . HAHA,

so , lepas bersenamrobik 7 laguu tuu , satu group kene hantar 2 org wakil . Lelaki ngan perempuan . group aku , yg laki ikhwan . yg perempuan plakk , aku . -.-' buatt muka tebal jea . heh .

yg menang group mane ? jeng , jeng , jeng . kategori perempuan , group 5 menang ! aku lahh tuu . haha . (: dpat 3000 points . yg laki plakk , ikhwan mnang . tambah lagi 3000 . perrgghhh . hebat en group 5 nie ? ceyhhh . haha . yg lain pun takk kurang hebatnye . masing2 ade 'x factor' sendiri . ;)

lpas tuuu . cikgu2 disuruh memilih seorang lelaki dan perempuan dari setiap group . group aku , yg lelaki luqman . yg perempuan , afifah . dorang kene buatt pe ? kteorg punn suspens jugakk at first . hehe .
dorang kene buatt nie .




tiup belonn ! yg perempuan . go fifah ! (:




yg lelaki . hmph , rupa2 nye , ade gakk lelaki yg takk reti tuip belon .
malu jea . -.-'


takpe korang , practice all the time . ceyhh . tukk game nie , group 3 mng for lelaki . n perempuan , group 5 mnang ! weeeee . fifah bestt . tmbah lagi 3000 . dh jadi 9000 total . wahh !

lpas itu , kteorg balikk bilikk . urus diri . biler suruh balikk bilik jea , yg perempuann berlari2 . knape ? nakk rebut bilikk air . heh . aku mlas nk join . cuz aku tauu , mmg takk sempat punye .

biler fikir2 , aku ngan roomates sume cdang , takk pyahh mndi . mndi keesokkan pagi pukul 4.30 pagi . heh . kteorg lpakk jea dlam bilikk . smpai pkul 7.15 utk solat maghrib .

 lepas ituuu , ade team building . duduk dlam group . first thing , kene lantik ketua dlam masa 5 saat . haha , nazhif teruss bangun . then , setia usaha , ikhwan yg bgun . then , juru kira2 . atiqah bgun . tpi , Q yg buatt kerje . hehe . good job .

lpas tuu , ade byk gakk ar game . antaranya ,




ahli yg palingg gemuk . dgn berani nyer , dorang2 nie keluar . tabikk kat korangg (:







juaranya , group satu . sporting gilerr lahh (:





ahli paling kurus . kurus kea ? ceyhh . hehe . (:







nie , ahli paling handsome . tabuley blahh je sume . haha .
 


ahli paling cun . peewwiitt ! (:





kokok ayam . kelakar gilerr biler budakk lelaki yg buatt .



ohh , utk spe yg menang , that is lokman , kene berkokok keesokkan pagi . haha . padahal lmbat . orang dh bgun bru nk berkokok .

lpas team building , ade ceramah . uztaz ape ekk ? takk igt . mmg insaf lahh time tuu . heee .

lpas tuuuu , ade extra game . abg sandra kesayangan yg handle . haha . (:

kene solve puzzle n stuff . agak mencabar lahh . tpi bestt .

then ade game , hakim harimau pemburu . first time main gme nie . version lain of scissors paper stone . hehe . besttt . group aku , cabar group 3 . dh lahh kedudukan kteorg dkat . nk bncang punn susah . hehe .




hakim pemburu harimau . bestt (:







model takk bertauliah . hehehe (:






serious gilerr :|




 and then , en. shahrizal masukk beri taklimat for explorace keesokkan nyer . byk ilmu kteorg dpat . hehee . pstu , kteorg buley balikk bilikk . tgok jam dh pukul 1 lebey . rase kejap sgt .  sbb best k0tt . en ?

kat dlam dorm , mmg tabuley tdoo0 . takk tauu knape . pukul 4.30 dh nk bgun . hmph . try mcm2 nie . bce novel n bla , bla , bla . dh try lelapkan mata dh punn . tabuley jugakk . -.-' adeyhh . mmg satu bilik tabuley tdo0o . borak2 lahh . itu lahh ini lahh . then dlam kul 2 cmtuu , azie , shafiqah , umi ngan shadah dh lelap . tggal aku , amalia ngan erin . dorang buat keje dorang . aku sorang2 . heh . biler nk pukul 3 cmtuu , erin ngan amalia nk g mndi . cuz takk mandi dari petang tadii k0tt . haha . aku dokk je sorang2 dlam bilikk . takk tauu knape aku takk ik0wtt . agak scary ar . haha . biler dorangg dh masuk bilik , shafiqah terbangun . azie punn same . kte0rg plakk g mndi . lpas mndi tuu , rase segarr giler2 . terlelap kejapp . smpai kul 4.30 . then umi ngan shadah bgunn g mndi .

lpas dh siap , gerakk g surau . solat subuh . pastu pack barang n sarapan . then naik bas g taman rakyat kat andalas , Klang . aku penahh g tmpat tuu act . kmpung kat klang k0tt . (: hehe .

smpai kat sne , senam robikk lagi skali . bawah terikk matahari pagi . perrghh . pham2 je lahh . tpi bestt . sbb ? abg sandra lead . haha :D

lpas tuu , the explorace begun ! weeeeee .  seriouslly aku ckap . mmg memenatkan . but its fun actually . dpat experience baru . explorace nye dh mcam amazing race plakk . kene jlan jaoh2 . dari taman rakyat tuu , kene gerakk g petronas . jlan kaki . buley tumpang mane2 sbnrnye . but . kteorg takk . berjalan n berlari . petronas tuu ade laa dlam 2km . bayangkan . lpas tuu , g kat puncakk tman rakyat plakk . aduyaiii . -.-' semputt akuu . kat atas tuu , faci tgah tguu . kteorg kene mkan BAWANG mentahh . aku suka bwang . so , no problem for me actually . hehe . yg lain , kesiann je aku tgok . menangis2 punn ade . good job (:

lpas tuuu , g bomba . group 5 smpai dulu . group aku lahh tuu .




cantikk je susunan . dari kanan : hazwan , nazhif , ikhwan , luqman , fatimah , atiqah (not in the pic) .







main air . hehe . dorangg kata air tuu kuatt giler . (:







korang nk tauu ? group aku jea yg buatt task nie . mmbg best . but knape group aku jea ? hmph . biler balik kat taman rakyat tuu . tgok2 group lain dh berkumpul rmai2 . then cikgu ckap explorace dh CANCEL . sbb yg lain takk buley buat . plus , dh terlajak from time yg ditetapkan utk g bomba tuu . bak kate wanie , "macam gampang" . buatt penatt jea . -.-' tpi , takkpe ar . dpat pengalaman . ohh . time nie mmg penatt tahap maximum ar . takk sediakan air plakk tuu . adeehhh . nasib ade air sendiri . tu punn tak ckup .

lpas tuu lpak ar japp . then mkanan punn smpai .  aku amek air dulu . heh . haussss . lpas tuu bru mkan . lpas mkan , balekk lahhh . EXHAUSTED ! seriouslly . igt nk tdo0 dlam bas . but , bas tuu mcm microwave kott . takk selesa . aku chit chat je ngan umi . umi sgt best . menyesal gakk sbb kenal dye ujung ta0n . then smpai sekolah . abg amek akuuu , pstu balek . (:


kompleks rakan muda








twealveans (:







heh , lelaki2 yg pendek . ;p





terpakse lahh pendekkan kaki . haha . gonna miss all of u guyz <3



having fun all the time with kinrara . best sgt . nk camp mcm nie lagiii .

*pictures got from XCELLENT TRAINERS facebook
*blog dorangg , XCELLENT TRAINERS <3

p/s: aku harap korang takk tertidoo time bace post aku nie . heeee . pnjang berjela . lol .

love,miera

No comments:

Post a Comment