Followers

May 16, 2011

I miss you :')

omb ! bloggie ! i miss u so badly !

serious dh lama takk update en ?

takpe , lepas nie , i'll try to update every single day . insyaAllah . ngeeeeee . tpi , jgan mengharap sgt aww . hehe .
so , today nk update psal pe ehh ? ohhh . aku nk update psal SAMBUTAN HARI GURU SMK PUTRA PERDANA . hari nie kann 16 mei . so , hari guru lahh kann ? haha . sepatutnya , kteorg dlam 'exam week' tauu . tah mcm mne , sempat pulakk nk smbut hari guru .

buttt , nasib baik gempakk . huhu . k , mula2 cikgu2 berarak dgn paluan kompang . cun . then lepas tuu agak membosankan . kteorg kena beratur kat tapak perhimpunan . then , majlis dimulakan lahh . nie majlis formal . so , ucapan , utusan bagai kat sini lahh . pergghh . mmg bising nk mampos . tak pham aku anak malaysia nie . tak reti ke nk diam ? kesian cikgu2 tuu . hari ni kan hari dorang . haihhh . aku pernah dgr , kalau seseorg itu diam dan dengar ape yg diperkatakan , individu itu akan berjaya . so , fikir fikir lahh ye wahai teman senegara . (:

Lepas dh cakap2 tuu , ade ANUGERAH for cikgu yg diundi sendiri oleh pelajar2 . mcm anugerah bintang popular lahh pulakk :D . hehe . pengawas , dorang buat survey kat setiap kelas . bapak kreatif . first time aku tgok bnde nie . ye lahh , sekolah aku yg sebelum nie mne ade en . hehe . ade anugerah for cikgu paling penyayang , cikgu mesra pelajar , cikgu paling serious , cikgu paling popular n cikgu paling glamour for that day . hehe . besttt . pemenangnye , aku tak igt lahh . tak kenal sgt punnn . (: sorry .

then , kteorg dibenarkan rehat . 1 jam wokk . lama tuuu . hehe . tapi , kantin penuh gilaa . normal lahh tu en ? heee . aku makan  . . . perlu ke tauu ? haha . k , lepas tu , aku singgah kat gerai jumble sale . cikgu2 yg organise . banyak baju , shawl n barang2 yg terpakai . then , aku ade nmpk satu buku rujukan aww . buku BIO . elok lahh jugak . takde lahh koyak2 . then aku tnye ar harga berape en . dye ckap RM 1 . i was like ? ? biar betul en . buku mhal tuu . harga dye RM 27.90 kott . aku beli ngan harga sehinggit jea . wow . sgt2 berbaloi . dh nme punn jumble sale en . hehe . alhamdulillah . boleh lahh buat rujukan for exam nnti en . haha . bajet jea -.-'

okey , lepas rehat , gerak g dewan sri putra . jalan sorang2 . kesian aku . haha . pstu , dlam dewan , cari shahhirah semua ar . nsib baik jumpa . senang je nk cam . warna biruuu . haha . plus , tempat duduk baikk punya . :p

then persembahan start . dimulakan dgn bismillah . hehe . k , ade byk persembahan ar gak . most of it dancing . k-pop -.-' tolong lahh . but smart ah dorang dance . yg paling aku suka suka suka suka sgt sgt is , the indian dance ! pergghhh . gempakk bhaii . smpai aku yg kat bawah nie terfollow follow dance . haha . ayat -.-' pstu ade singing , dikir barat . cunnn . ohh sketsa punn ade . yg tabuley blahh is , ade IKLAN . haha . iklan hantu kak limah pulakk tuuu ! haha . dorang buat scene2 dlam cerita hantu kak limah balik rumah . tergelak2 kteorg dlam dewan tuuu . enjoy ar . heeeee .

cikgu punn taknak ketinggalan . buat persembahan gakk niii . haha . ade yg dance ala2 tepi pntai tuu . siap dgn spec bagai . huhu . then , ade game teka suara cikgu . hadiah duit tuu . hehe . n lastly , cikgu aswad , henry ngan francis nyanyi lagi kalau berpacaran . diiringi cikgu2 wanita yg ayu gituu . ngeeee . pstu , habes .

hehe . pnjang en ? *balas dendam . lepas rindu sbnarnye . haha .

love,miera

No comments:

Post a Comment