Followers

Dec 18, 2011

Berempat Bersatu ♥

haha . tittle takley blah en . btw , takde kena mengena ngan lagu forteen tu okey .

So , ade ape ngan tittle tuuu ? ni nak story ni . taknak baca sudah . tak suruh pun :p

nak tau takk ? aku , kalau kat mne2 mesti berEMPAT . haha . maksudnya , member2 rapat aku lahh . kitaorg mesti berempat . especially me lahh kann .

dekat lokasi yg tertentu , aku mesti berempat . contohnya , kat sekolah subang , aku berempat . kat skolah puchong pun berempat . ngan cousin aku pun berempat . dorang ni kira my bestie in different group . haha . faham takk ? tak kan ? aku insert gmbr jap . haha . susah btul nk 'explain' . tapi mmg tu pun yg berlaku .
SUBANG ,
:belakang: Izyan , Sherena
:depan: Soniaa , Me

Haaa , ni my best buddies kat subang jaya . we called ourself MISS which stands for [M]iera [I]zyan [S]oniaa [S]herena . knew them since i was in form 1 lagi . sama class for 3 years . so , ape2 punn mmg aku ngan dorang the whole time . time koko , time study , time lepak , time study group , time having fun , time gila , time berjaya PMR pun together . semua time laahhh .  heeee :D and even aku dah pindah skolah form 4 punn , aku still keep in touch ngan dorang . they taught me what a true friendship is .
Love you guys ♥


PUCHONG ,

Shahhirah : Shakira : Amirah : Me

weeee ~ now this is my new friends . tak new mne lah kan . dah almost a YEAR been with them (: everything starts from Class . aku kan budak 'baru' . harus lah cari member baru en . takkan lah nak dok sorang2 . mati lah cmtu . antisoSIAL . haha . so , setelah mengenali bermacam2 jenis manusia , dengan dorang ni aku rasa paling selesa n sekepala . muahaha xD dorang mmg gila2 , open minded n sempoii . cakap je pape , sure dorang layan . haha . walaupun aku baru setahun jagung ngan dorang ni , aku dah sayang dorang mcm dah lama gila kenal .
Sayang korang ♥



 COUSINS ,

:belakang: wanie , kak aiyeen
:depan: me , kak fira

They are my cousins on my father's side . kalau ade family gathering or pape je lahh , i'll be with them :D and dah menjadi satu kewajipan for every long holidays , kitaorg akan lepak2 together . heee . walaupun cousins belah my dad's side ni ramai gilaaa , almost 40+ , ngan dorang jugak aku sekepala . basicly , wanie is my best cousin . kak aiyeen n kak fira together . memandangkan wanie ngan kak fira tu siblings , so kitaorg semulajadi rapat ;D aku dah anggap kak aiyeen ngan kak fira mcm kakak aku sendiri . ye lahh , aku kan takde kakak . so whenever im with them , aku rasa macam aku ada kakak yg gila caring .
Love u guys ♥



So , korang notice kann ? every picture must be FOUR of us . tu yg aku cakap berempat bersatu . haha . awesome kann ? pape punn , aku dah anggap DORANG SEMUA like my own sisters :D aku sayang dorang . kalau takde dorang , tak tau lah eden . apo nak jadi . heeee ~

love,miera



No comments:

Post a Comment