Followers

May 31, 2012

If I Could Just Die In Your Arms

I wouldn't mind :p

haha . FYI , Die In Your Arms is Bieb's new song in 'Believe' ! go n LISTEN ! its AWESOME as always :D

hmmmm , nak story ape ek hari ni ? ohhhh , semalam aku emotionally terganggu . ye lahh , my netbook tetiba hilang connection . takley connect langsung . ni semua sbb adik aku yg kononnya pandai tu g usik aku pnye netbook . dia g switch off kan connector . taknak bagi lag konon . puihhhhh ! dah lah rosakkan aku punya earphone -.-' from now on , aku haramkan dia usik barang aku . GERAM gilaaaaa kayyy !

Then , nasib baik ayah dah betul kan . pheww . i just love him ! he can solve everything ! :D

errrr , ape lagi ek ? ohhh ! i miss my cuzzie . Dear wannie , bila hang nak contact aku ni ? tapi , kalau nak hangout pun , bad timing . tgah POKAI kott -.-'

haihhh . bosan bosan bosan . what ? expect me to go n STUDY ? pfffttt . not even in my dreams ! hahaha . tgok lahhh kalau rajin :p

love,miera

No comments:

Post a Comment