Followers

Oct 21, 2011

Special Entry #2 : The Twins .










comel tak comel tak ? cute kannnn :D

gerammm je aku tgok . comel sangatttt .

ohh , lupa nk kenalkan . they're my cousin sister . DANIA IZZANI and DANIRA IZYANI . cbe teka which is which . tak dapat nye . SEIRAS gila kan ? hmm , yg tembam sikit tuu dania . yg lagi satu dh sah sah lah danira . haha . this year , 3 tahun kott . gaahhhh . gerammm gilaaaa lahh . rasa mcm nk g umah dorang n cubit2 sekarang jugakk .

dorang ni anak bongsu from 8 siblings . gilaaa ramai kann ? hehe . nia n nira nie active sangat . hyper . suka lari2 . pastu bila jatuh , gelakgelak . adorable gila . hari tuu , aku main ngan nia ke nira tahh . tak ingat -.-' dia lari kat aku , pstu aku angkat dia . awhhh . comel comel comel . hehe :D

dh besar nnti mesti cantik , n pandai macam abang2 n kakak2 dorang kann ? untunglahhh ~ hehe . anyway , ilovethem . they're the only twin cousin yg aku ada . heee .

love,miera

No comments:

Post a Comment