Followers

Oct 29, 2011

Happy TWO YEARS Bloggie !


Yeay ! dh besar dh diaaaa :D hehe .

Happy Birthday sayang (: i wanna thank you for being so nice n tahan all my 'luahan' here . heeee . u've been a GREAT listener . #cakapmacamdiaadaperasaanje . HAHA .

Tak sangke kann , dh dua tahun aku berblogging (: thanks to WANIE , my cuzie sbb kenalkan aku dgn dunia blog nie . sbb tgok dia buat post dua tahun dulu , aku pun gatal nk buat blog jugak . pastu start ah blogging . hehe . smpai sekarang melekat :p

InsyaAllah , aku akan terus berblogging smpai bilabilabilabila . hehe . sbb blog nie dh jadi sebahagian dari hidup aku . semua benda aku cerita dalam nie . kann .

Aku harap bloggie takkan ade masalah lahh en . kena hack or whatever . aku akan doakan kau selamat sejahtera . heeeeee :p

Actually kann , i don't really know the ACTUAL birthdate of this blog . aku refer kat first post je . nie haaa , FIRST POST (: agak suckkish lahh . haha . budak baru lah katakan :p hehe . so , it was written on 24th OCT  2009 . i took that date as my blog's birthdate . ok lah tu en ? hehe .

Anyway , kalau ada lah yg 'follow' blog aku nie , hope korang akan terus support aku okey :D
love,miera


No comments:

Post a Comment