Followers

Dec 27, 2009

Nasi Arab . . . ? Happy . . . ? IDK !

well , semalam 26 dec 2009 . aku ngan family g mkan kat rest0ran SABA' kat Cyberjaya . rest0ran tuhh fam0us ngan nasi arab n mkanan arab lahh 0f cuz . =,=' happy jee time tuhh . cuz dpat mkan nasi arab . weee~ bile smpai , time tuhh dh lahh hujan . s0 , ayah kene dr0p kte0rg dulu dkat tangge . dekat ckit kann ? x pyah lahh nk redah hujann LEBAT tuhh . igt kann , x de 0rg . bler pegy kat pintu mas0k , x de 0rg lahh sgtt . agak ramai . ayah 0rder nasi arab lauk kambing ' kabsah' . act , sebutan arab dye 'kabash' . lain kann ? haha . terbelit2 lidah . byk gakk lahh nsi tuhh , cuz large . s0 , lehh mkan s0rang ckit . ibu ade 0rder satu nasi arab ngan grilled chicken utk aku . cuz aku nk . igt kann mule2 x nk 0rder cuz yg kambing tdi tak0wt byk . nnti x abes plakk . last2 , 0rder gakk satu . HAHA, mmg superb nasi tuhh . sedappp . c(: air ? ayah 0rder teh utk sume . yg dlam tek0 plakk tuhh . haha . gelas dye dh lahh kenen0t . kecikk jerr . gule , bubuh sendiri . cam tea time kat umah jerr . bler time nk balek tuhh , mira teringin sgt nk mkan kebab dye . yelahh , bkan slalu mkan kat ctu kann ? s0 , 0rder lahh . Take away jee . n then , ayah send kte0rg kat Alamanda , Putrajaya . at first , ibu ckap nk g jusc0 puch0ng . disebabkann ja0h nk pusing2 . g alamanda jerr . nk cari barang sk0lah kat ctu . mule2 , cari kasut . bli kat BATA . brand n0rth star . cunn kasut tuhh . mira mmg dh lame pkai kasut tuhh . haiqal p0wn beli kasut tuhh . *menyibukk jeee* . adar ? adar nk kasut tali , but then , ta de size lahh syggg . dye dh start em0 . addusshh . susah . sepanjang dlam alamanda tuhh dye merengek . =,=' n then , mira nk cari bag sk0lahh . ade pr0m0si0n bag TL . cun tuhh cun . tpi , mira cam x pasti . g r0und dlu tmpat laen . mas0k caref0re japp . bli alat tulis .pen and ect . lpas dh bli tuhh , g kat kedai bag tdi . hurrmmm . x taww nk pilih yg mane satu . @.@' susah2 ! time nie , hati dh em0 . then , jalan lagi . pergi katt mph plakk , ibu nk carikk buku . buku m0tivasi0n . mira cari r gakk . but , n0vel remaja lahh 0f cuzzz . mira bli buku 'Aku mahu ke new Y0rk 1 and 2' . nk bli , tapi , cam bersalah plakk bli . adeyhh , last2 ibu sur0h amek jee bku tuhh . still , em0'ing' psal bag . then , pergi balek kat bag tdi . muka malu jeee . ye lahh , dh brape kali g tmpt tuhh , x bli2 p0wn bagnyee . i want it s0 badly . cuz mira taww . klau x bli ari nie , x kann dpt ari laen . like , desprate . check lgi bag2 tuhh . yg tu ke yg nie ? adeyhhh . ana fening lahh , FENING . ble tg0k2 , kat bag tuhh cam ade gmbr tanduk setan . ibu ckap x el0k . aduhh , lagi bertambah EM0 lahh aku . klau beli , bersalah plakk . aarrrggghhh ! ibu ckap nnti bli kat summit . beli brand lain . aku sur0h ibu janji . aku ik0wt jee lahh . but STILL ! t0uching taww . then , tunggu ayah kat playgr0und .aku pndang tmpat lain s0rang2 jee . try n0t t0 cry . but , i cant stand it lahh . then aku terigt satu lgu MJ . 'smile' . "smile , th0ugh ur heart is aching . smile , whats the use 0f crying ." x bley tahan lahh . hati aku sensitif . nanges gakk aku kat ctu . tpi , c0ver2 lahh . =,='

No comments:

Post a Comment