Followers

Apr 16, 2010

HaPpY BirThDaY t0 Me !!

ha ! nie lahh yg aku nk ckap . birthday aku lahh . x kann k0runk x taww . huhuhu . tahun 2o1o nie , aku dah menjangkau 15 tahun . yeahh , pmr . hMmMm .

 aku happy sgat cuz day bef0re my birthday , my parents blanje me n my siblings mkan kat restaurant Saba kat cyberjaya k0wt . alahh , yg nasi arab tuhh . mmg cdappp . yummmm . . ! pstu wanie , my best c0usin call me fr0m . . . ? ta taww lahh . kat asrama dye k0wt . dye call cuz nk wish aku . x taww lahh dye call pkai n0 spe , but mse dye ckap hell0 jee , aku dh taww itu suare dye . :) rse rindu glerrr kat dye cuz dh agak lme x jmpe . heeeee~

kat sk0ol plakk , sherena was the first t0 wish me . and , she br0ught me a present . dye bagi byk cengkerang . cantik , cantik , cantik . mule2 , aku igt dye kasi bwang cuz dibalut mcm bawang . hehehehe . :) then , s0niaa give me a sud0ku b0ok . she kn0ws i l0ve sud0ku . :) l0ve her t0o . . ! thxx guyz .

mlam plakk , ibu beli cake f0r me . cheese cake weyhh ! mmg sedap lahhh . :p huhuhu . jgan jlez yeeeerrr .


wahh , cheese cake taww !


nakk ??
i know u want it :)
love , miera

2 comments: