Followers

Apr 16, 2010

that teacher is SICK f0r eja tepat . . !

uuurrrgggghhhh . . . . !

aku mmg bengang je smalam . yelah , aku j0in 'eja tepat' pnye c0mp . aku , sherena ngan faidhi dlam satu gr0up . k0runk nk taww x ? 'cikgu' yg menjalankan pertandingan tuhh cam #!@$# d0whh . dye bgi kte0rg perkataan utk di eja . tpi , dye sebut perkataan tuhh dlm slength british . si0tt jee . dh lahh perkataan tuhh melayu , pstu scientific punye perkataan plakk tuhh . cane nk eja bt0l2 klau perkataan tuhh x jelassss .

uurrgghh . rmai gler yg x lpas first r0und tuhh . aku rse dw0rang p0wn bengang . n nseb baik faidhi ade utk relex kann aku . he make me laugh . :) n that is sweet .

nie pers0nal c0mment lahh b0ut him . dye nie kann , lain dri lelaki lain . seyes aku ckap . ;) pape p0wnnnn . aku still x puas aty ngan cikgu tuhh . ye lahh , last year gr0up aku champion tuk c0mpetiti0n niee . tauu .


love , miera

No comments:

Post a Comment