Followers

Jul 7, 2013

Confession Of a Shopaholic

Assalamualaikum :D

Rindu aku tak ? hehe .

So yeahhh , mesti korang pernah dgr tittle tu kaan ? It's a movie . Which comes from an english novel . A series by Sophie Kinsella !



I love her writing :D It's super awesome cuz I can easily understand it . hehe . Well , aku ni liat sikit nak baca english novel . malas cuz sometimes tak faham struktur ayat . Sophie did a great job . And sumpah best gila !

Aku baca Shopaholic & Sister , Shopaholic & Baby and Shopaholic Takes Manhattan . Semua pinjam from akak sedara aku . Novel2 ni mmg jadi mangsa aku lepas habis SPM hari tu . Takde kerja kan , membaca je kerja . haha .

Tu dulu . tapi skrg ni , kalau boleh masa orang pun aku nak amik . Kerja terlalu banyak weyy . But InsyaAllah aku boleh manage . Pray for me ? :')

So yeah . Aku baru lepas tgok movie tu lah tadi . From Kiena , she's my roomate . Tgok kat hard disk dia . Apak banyak movie ! Terkejut aku . haha . bestttt :D

Mmg best gila . Tergelak2 aku sengsorang dlm bilik ni . Ye lah , aku kan dah baca novel dia . Baca novel pun tergelak , bila di visual kan , lagi lah ! hahaha . and emotional jugak . teruja pun . sweet sekali . semua lah . haha . aku dah kenal character and yeah , it's awesome !

Honestly, aku tak pernah baca novel dulu then tgok movie . Biasanya , aku tgok movie baru nak baca novel . Yang ni mmg something new lah and I love it :D sumpah best . Kalau boleh nak dorang buat movie for every series . Mesti gempak kaaaaan ?  I wish . hmmm .

Korang mesti fikir "Ai , ada pulak masa kau nak tgok movie?" haha . Well , kerja dah siap . Boleh lah bersenang-senang kejap kaaan ? :p Aku dah siapkan awal2 lah . mmg byk tapi siap awal :3 teammate aku tah siap ke idok . InsyaAllah siap :) Esok nak submit dah . Hopefully lecturer terima .

Ohh , ade sorang teammate aku ni , Nabilah . dia nak keluar UTM . Dia nak amik course lain . Kalau nak tukar course dlm UTM , kena tunggu 1 tahun . Daripada buang masa , baik dia keluar je kan ? She did a right choice . And aku sumpah respect dia . Why ? Cuz walaupun dia tau dia nak keluar , dia tetap siapkan kerja grouping . Like , that's something to appreciate . Kalau aku , tak janji that aku akan buat benda yang sama :3 So thanks to her .

And , hari ni kan 7/7 ? Birthday FAREEZ AZAMAN ! hahaha . hotstuff zaman sekolah dulu . puihh . Dia kat UiTM Perak sekarang ni . Dia amik Diploma in Buildings . Geng aku lah ni . sama hala tuju . hehe . So yeah , aku text dia nak wish je pun . Then pukul 5pm lebih cmtu dia call . Which is a bad timing cuz aku tgah tido . rehat jap ah penat buat kerja xD  Mmg aku tak angkat lah en . Then dia text suruh angkat nak tanya soalan lah bagai .

So then dia call lagi . Guess what ? Dia cakap ade awek ni , amik Urban and Regional Planning mcm aku . Then si Fareez ni konon nak tolong dia . Tapi dia g mintak advise drpd aku ? Like seriously Fareez ? Aku pun baru sebulan belajar weyy . hahaha . sumpah lawak .

I guess that's all , people . Nak sambung buat kerja . Kerja lain menunggu je ni . hehe .

love,miera

No comments:

Post a Comment