Followers

Jul 14, 2011

R o t a n .

Aduhhhh !

why why why ? 

tadi kann , kat skolah aku kena rotan . woahh ? tak sgt pun sbnrnye -.-' 

the story is , tadi hari khamis . ramai classmate aku tak datang . especially the non malays . joey sorang je yang datang . buttt , kenapa yg lain tak datang ? cuz of BM . dorang tak siap folio yg due date nye hari ni . so , dorang planed to skip . tak aci kann ?

so , kitaorg yg datang nie . rileks je ahh . sbb dah siap en . walaupun BOYS , ramai yg tak siap , dorang tetap memberanikan diri utk datang skolah . respect . 

then , bila tiba waktu BM , mood cikgu ARKIAH tidak begitu baik kott . aku dgn tidak risaunye , buat cam biase ahh . dh siap folio en ? chillex sudahh . 

then suddenly , dia tanya pasal CERPEN ( yg sepatutnye dia mintak hari isnin ) . mampos ah . aku tak salin lagi kott . haihhh . dia suruh berdiri . Kebetulan , aku sorang je kot perempuan -.-' yang lain semua laki . m a l u .

igtkan berdiri je . tgok2 , dia keluarkan best friend diaa . 'rotan' tuu lahh . damnnn . malang betul nasib aku . time aku berdiri jugakk dia nk rotan kitaorg . yang laki semua kena . then , my turn . 'sapppppp !' . control . dh duduk , kebas tangan . pedih siottt . haha . tapi best ah jugak kena rotan . dah lama tak kena en . heeeee . thank you cikgu . lepas nie , insyaAllah sye takkan kena lagi (:

love,miera

No comments:

Post a Comment