Followers

Oct 29, 2010

I've done it for the FIRST time ! (: -kechain sulaman benang-

Assalamualaikum ,
salam sejahtera ,
dan salam 1 malaysia (:

weeeeeeeee , check this out .




wahhhh , wat's that ? haha ,

tu lahh 'kechain sulaman benang' . i made it myself . *proud . haha . butt , first of all . haiqal is my bro . my ungratefull brother ! urrgghh . irritating man . aku dh penat2 buat , then dye ckap takk cantik , bla ,bla ,bla . kalau nk cantikk buat ar sendiri . haizzzz . plus , it was my first time doing it . be thankfull lahh en ? HmMmm , i also dunno why i put his name -.-' baikk buat nama iskandar . my other brother . he'd be happy . hmph . whatever lahh .

ouhh , tell me what u think okey .

and , kalau berminat , buley buat order . but bukann sekarang lahh . im still in a learning proses . heeeeeee ~

No comments:

Post a Comment