Followers

Jun 20, 2013

Stalker

Assalamualaikum and heyyy silent readerS :p

Aku tau kehadiran korang kayyy . Takyah nak stalk sgt lah . takde ape yg best pun kat sini :3

Anyway , i got some news today . Im not sure whether it's a good one or the other way around . But , entahlah . haha .

So , aku check pageviews tadi . Guess what ? Melambung2 naik weyy ! haha . Korang ah ni . tetiba serbu blog aku . semalam smpai 90 pageviews . Hari ni 56 . Gila gapo ? haha . Suka sangat cerita pasal babi tu ehh ? ke benda sampingan dlm cerita tuuu ? tah pape je . haha .

Tapi okay ah tuu . Blog aku pun dah lama takde pelawat . Happy je dia korang dtg jenguk :p LOL .

Oh , tadi ade majlis ramah mesra dgn pengetua KSJ . LAGI . hari tu dah jumpa , dah lah . buat lagi buat apa ? haihh . kalau aku buat kerja tadi pun dah siap agaknya -.-'

Maybe motif dia nak bagi kad merit to first year je kot . Tapi tu lah . . . panjang pulak speech nya . sabor je lah . And , aku join exco etika dan protokol . haha . pilih tu pun sbb koQ aku benda tu . senang , takpayah byk2 xD LOL . dah lah . nak tido ! Esok class pagi bhaii -.-'

love,miera

No comments:

Post a Comment