Followers

Apr 1, 2015

Senior's Pre-Graduation Dinner

Assalamualaikum hello!

Another update today. Haha jangan tanya laaa. Baca je. Aku tengah rajin ni :>

So yeah, dinner. Kira macam annual dinner laa. For third year yang dah last sem. Wuuu untunglaa dah habis diploma. So kali ni, junior yang handle sbb MT semua junior skrg. Batch aku dah serah jawatan haritu huhu. Im no longer URP's setiausaha xD

This time nak celebrate senior third year kitaorg. Well, obviously dorang 2nd year masa kitaorg baru masuk dulu. And masa first sem ada jugak dinner ni. Time tu pun third year skrg ni yang handle for third year yg dulu. LOL get it? haha. And honestly, dinner yang dulu tu sangat hambar. Buat kat dlm campus. Hmm pastu takde apa sgt. Makan2, dorang karok pastu dah. Like nothing, really. Kitaorg yg first year dulu rasa terpinggir sikit sbb budak baru kan. 2nd year ngan 3rd year dulu quite close so yeah, dorang je yg had fun pun. Kitaorg yg first year ni usyar je.

Tu cerita dulu. Now, bila senior kitaorg dah balik from LI and came back for their last sem, junior plan this dinner for them. Junior2 aku ni gila2 sikit so yeah, dinner kali ni lain ah. Of course kena bayar lebih en. Masa meeting reramai dulu, perghh memasing waswas whether nak pergi or tak sbb at first kena bayar RM50 kot. Pergh! Dah lah tengah hujung sem. Akhirnya junior tried their best and kitaorg kena bayar RM35 je. Hmm okay la kot? Tapi ni pun ada yg susah nak bayar. Especially bebudak batch aku. Senior of course semua pergi sbb dinner dorang. Junior pun mostly pergi. Batch aku je. Memula tu berapa kerat je yg pergi wey. Tak smpai separuh pun.

They have their own reason of course. Dorang tak boleh nak buat payment awal2 cuz takot tak cukup for submission. So dorang bayar lambat lepas semua dah settle and ada duit lebih. Sbnrnya tu pun kena pujuk. Finally, ramai jugak la yg pergi. Alhamdulillah. Sbb kesian kat senior, nnti dorang igt kitaorg tak support dorang pulak. And kesian kat junior sbb dorang dah prepare macam2. So yeah, ade few people je yg tak pergi. And semua tu muka2 sama yg kurang bersosial. Their lost *shrug*

Right, the theme kali ni is Wonderland? Fantasy? Blockbuster? LOL around that circle laa. Like you can be anything basically. And this theme is one of the reason kitaorg ragu2 nak pergi sbb tak tau nak pakai apaaaaa -.-'

Smapi aku ngan moktot, manda leeza nisa pergi shopping kat Time square. LOL semangat kan? Haha. Ye lah, sbb mmg takde apa nak pakai. Penat jugak laa pusing TS tu cari dress bagai. Nasib baik murah. haha. First time beb aku beli dress cenggitu. Serious. haha.

So yeah, dinner ni the night after portfolio. Malam portfolio tu aku g Thriller LIVE. So aku balik rumah, pagi tu baru balik KSJ balik. Sempat laa tido jap petang tu before dinner. Then bila nak siap bagai, semangat betul kitaorg haha. Memasing kemain. Leeza siap touch up aku lagi lol. And again, that was like my 2nd time kot org usik muka aku. Like complete make up. Tapi basic2 je. Tak heavy pun. But aku rasa janggal gila nak mati. Sbb tak pernah nmpk muka aku cmtu. Like omg. Pelik haha. Pelik sgt.

Dinner tu buat kat Villa FELDA ape tah. Alaaa FELDA kat sebelah UTM tu je. All four of us pergi dengan Unna, dia tolong hantar. Haha mmg tak laa nak naik bas oi. Dah la betul2 lepas maghrib. Mmg tak sempat la cita dia kalau nak naik bas. Nasib baik ada Unna. Thanks Unna!

Bila sampai tu, ehem, maluuuu. Kena daftar dulu kat counter depan tu. Pastu kena pakai nametag with character memasing. Well, aku Cinderella Stepsister 1, Manda Stepsister 2, Leeza Cinderleeza, and Nisa The Evil Stepmother! Haha complete satu family xD Dah masuk, snap gamabr lu. Pastu duduk. Duduk sebelah meja dak laki kelas. Huhu. Terserlah keperempuanan aku wey. Pelik yg amat xD

Oh oh oh guess what?! Lecturers pun datang weyyy! OMG! All of them pulak tu. Terkejut beruk aku. Miss E, Pn Intan, Mdm Mareeam, Miss Ainaa ngan Miss Auliya semua ada :O Tak sangka dorang nak join cuz sblm2 ni, tak pernah jemput pun kot? haha.

Hmmm.... korang makan apa je? Well, it's a steamboat buffet. Boleh laaaa~ Tapi takleh lawan seoul garden iolls :p Ice cream pun aku tak dpt rasa sbb habis awal. Sedih! Makan benda biasa2 je like hotdogs and stuff. Nasi goreng dia sedap! Tapi makan sikit je huhu.

Oh yeah, smbil makan tu, ade laa few activities yg junior sediakan. Haha quite fun. Kenakan org xD Pastu ada musical chairs for the guys then 2nd year buat persembahan reramai. All of us nyanyi lagu Kau Ilhamku without lyrics. Hentam kromo! LOL. But aku yg nyanyi pun terharu with the moment. Tak tau la senior rasa apa lol sbb kitaorg nyanyi utk dorang aha.

Basically that was it. I'd say, it was a memorable night! I had fun. Im sure org lain pun had fun jugak. Thanks junior sbb prepare all that for all of us :) Nnti dinner kitaorg buat lagi gempak okay? Huhu.

Stepsisters with Cinderleeza lol








Yeoja


Asyraff Azman

Namja

Zaie + Jai


Planner-to-be


Matyo



Fina, Acap punya :p

Romi



Love


MB Jerantut xD



Love,miera



No comments:

Post a Comment