Followers

Aug 5, 2011

10 Hero Malaya Idaman Kalbu :")

assalamualaikum peeps (:

puasa takk ? heeee . today , aku nk share ngan korang pasal 10 JEJAKA TEMPATAN yg aku MINAT GILA . kalau boring , takyah lah baca . tpi kalau boleh , baca lahh xD hikhik . okey , let me start .

1. Khairul Fahmi Che Mat 


Siape tak kenal mamat nie kann ? Penjaga Gol Kebangsaan tuuu . kalau korang tak kenal mmg tak patut . at least pernah dengar nama pun jadi lahh . kann ? kenapa aku minat dia ? honestly , aku baru je minat dia . ni semua trjadi mse aku tgok bola kelayakkan piala dunia 2014 lawan indonesia hari tuuuu . pergghhhh . aku tabikkkkk springggg ngan skill yang dia ada . damn , the way he catch the ball melts my heart lahhh <3

2. Johan Ariff Asari (botak juvana)


haaaa . ni pulak botakkk itew :p haha . mengada . kenal dia via juvana . drama kat tv3 tuu . tau kann ? hehe . mula2 mse tgok acting dye yg ganas na'uzubillah tuu , tak sukaaa . but , when i saw this one video kat juvanaTV3 punya facebook , botak LAWAK n KELAKAR n FUNNY gilaaa . wait , semua tu sama makne je . haha . serious , mmg kelakar n sempoi . sukaa . then , dia nie merendah diri sangat . semoga dia terus sukses dalam industri nie :D botakkk , bila nk jumpa nie ? :p

3. Syazwan Zulkifly (apek juvana)


comel . ohhh , dia nie pun aku kenal via juvana . dalam drama nie , mmg apek sempoi n kelakar . suka sangat buat aku tergelak . terbaikk lah kann :D then , kat luar syazwan sangat friendly tauuu ! kalau dalam facebook , he'll reply every single comment . TERBAIK . comment aku pun dia reply beberapa kali . setiap kali aku post kat wall dia , setiap kali tu jugak lah dia reply . berbunga2 hati :p haha . apek besttttt .

4. Beto Kushairy


Melting* . lol . dia nie , aku suka sangat lakonan dia . bestt . especially kalau dia berlakon watak yg romantik n sweet . my god , mmg the best lah kann . korang pernah tgok telemovie KASHAF IMANI takk ? dalam telemovie nie , dia jadi hero . gilaaaa sweet . berkesan lah katakan . serious , sampai aku nk namakan anak aku nnti , KASHAF . gilaa kan ? smpai mcm tu skali . haha . but betul lahh . aku nk namakan dia Kashaf . unique lah nama nie . heeee . yg terbaru , beto berlakon dalam drama WASIAT kat astro prima . bestt . im following . korang pun follow lah drama tu kay :p

5. Sharnaaz Ahmad


Sharnaaz ! hmmm , aku kenal dia mse dia berlakon watak ali dalam drama Tari Tirana . then , aku start suka gila2 time dia berlakon apa eh ? ohhh , K.I.T.A . alaaa , yg Scha Alyahya tuu . ingat ? haa , kat situ aku dh mula start follow dia . then , dia berlakon kum kum , dottie , macam2 lahh . besttt . dia pun sempoi . muka macho pulak tuu . heee . n one more thing , dia pun friendly jugak kat facebook . tapi , dia nie akan reply some je . busy kott (: but still , he replied . ada lah jugak dia reply aku dua tiga kali . gumbira hati ini :D haha .

6. Shahiezy sam


tu diaaa . pelakon terbaik kita . ceyhhh . aku minat sgat ngan lakonan dia nie . selamba badak je . heee . kelakar pun ada , kannn ? adnan sempit , lu langsi lu mati , sekali lagi n so on . . antara movie yg dia act . kalau tengok mmg tak rugi lah derr . hehe . 

7. Kamal Adli


Kamal ! haha . everytime i look at him , aku teringat kembar siang . movie yg dia sendiri berlakon . ngan awek dia , intan ladyana . sweet lah diaorg tuu . ohhh , yg kembar tu pun cute jugakk . walaupun dua dua tu dia , but still , he's super cute . yg cerdik tu lagi cute dari yg normal . haha . betul okey . from there aku minat kat dia . sekarang , aku follow ana lulu sbb ada diaa . heeeee xD

8. Remy Ishak


Fuhhhlamak . gila macho mamat sorang nie . siapa tak kenal ? si Adam dalam drama n movie Nur Kasih . kenal kann ? aku minat dia sebab utamanya ialah muka dia nie ala ala LELAKI MELAYU TERAKHIR . seriously . melayu gila . mmg taste aku lah kann xD HAHA . acting , not bad . best lahh .

8. Zul Huzaimy


uuuu . abang muka 'serious' kitaaa . heeee . serious kan muka dia ? haha . sweet pun ade . kalau dia berlakon , mmg berkesan beb . best . ehh , betul . tak tipu . movie dia haritu apa ? HAQ kan ? aku tak tgok lagi sbnrnye -.-' ngeeee . nnti ade mse aku tgok :D

10. Fezrol Khan


haaaa , dia nie . slalu dpat watak jahat sbb wajah dia yg 'jahat' tuu . heeee . kalau dia berlakon jahat , mmg tak suka gilaa watak tu . meaning , bagus lah kan ? tapi en , ade satu telemovie nie , Suci kot kalau tak silap ah . dia berlakon . watak sweet weyh ! selamba n sempoi ah . sweet pun buley tahan xD

nyeh nyeh xD okey tak list aku nie ? sukahati aku lah , aku punya . haha . KFCM ! my current obsession now . kept thinking bout him . wonder why (: 

hmmmm , okey lahhh . tu je kottt . kalau korang nk share pape , comment lah kay :D see ya !

love,miera

No comments:

Post a Comment