Followers

Aug 3, 2011

test test test .

test ape derr ?

haha . ujian lahh . u know ujian ? exam . takkan tak tau exam kott ? haihhh . esok last day aku nye ujian bulanan 2 . pergghhh . walaupun soalan dia sikit , tapi seksa tauu nk jwab -.-'

especially science subject . pergghh . chemist , phy tadi dh jwab . bio esok . haha . tadi chem ngan phy aku ade skip skip dohh . terukkkk gilaaa . hadoiii .

confirm memalukan lah result nnti . kann ? aku tau npe , takde mood nk study mcam last year . maybe persekitaran aku kat skolah baru nie dh lain kot . kalau dulu , kat subang aku ade kawan2 yg selalu dorong aku utk study . dorang ade kat sisi aku . study same2 . kat sini pun ade jugakk . but tak sama kott .

hmmmm , aku harap next year will be a wonderful year for me cuz next year SPM wokkk . harap2 lahh mood aku datang balik . seriously , aku kena  pertahankan result straight a's aku nie . family letak harapan tinggi kott . tak baik kecewa kan dorang kan ? aku nk bntu family aku . no matter what , i'll try my best . kalau tak dapat tuu , maybe bukan rezeki aku kan ? yg penting aku USAHA . tu yg paling penting (:

k lahhh peeps , n tidoo . nyte nyte .

love,miera

No comments:

Post a Comment