Followers

Aug 9, 2011

"Like this , and i'll post it on your wall"

Like, And i'll post on your wall, :)

1. How We Met :
2. Your Name In My Contacts :
3. Have I Ever Liked You/I still do :
...
4. Who You Are To Me :
5. What I Like About You :
6. What I Dislike About You :
7. My Favorite Memory :
8. My First Impression Of You :
9. How Close You Are To Me :
10. Do I Challenge You To Put This As Your Status :
 
 
ehm . kalau korang ade FB , confirm korang kenal 'status' nie kann ? pernah like takk ? HAHA . kalau orang yg buat status tu bestfriend korang , okey lah kann ? cne kalau orang tu , org yg tak berapa nk rapat sgat ngan korang ? M A L U . Kannnnn ?
 
well , that happened to me -.-' adussssss .
 
haha . it's Amirul Shafiq . tetibe je , aku bkk fb , dapt notification from him that he posted something on my wall . i was like ' what ? ' terkejut lah kann . aku bukannye rapat ngan dye . bercakap pun dua bulan sekali . dua bulan takde langsung pun ade kot ? haha .
 
aku kan 'newbie' kat skolah tu this year . aku class 4science 1 . dia , 4 science 2 . budak2 kat dua class nie rapat lahh jugak . especially , my buddy , mira ngan kiera . dorang rapat lah jugak ngan mirul nie . so , aku speak to him pun via mira atau kiera . either one . ade one day , mse nak balik lmbat cuz extra class , aku duduk ngan kiera kat bus stand . tetibe ade orang lalu n said BYE . aku dengan selamba badak ckap " aii , dia je ? " i thought it was izzat cuz aku nmpk dia time tu . then tetiba si mirul nie muncul kat belakang izzat . rupa-rupanye , mirul yg said bye tu . bapak tak terkata . malu kot . nasib baikk , mirul said bye again . this time , to me . phewww . kalau tak , malu kuasa dua lah jawabnye -.-'
 
so , back to the status thingy . aku tak perasan yg aku ade like status dia tuu . setahu aku , aku mmg ade baca status dia n terbayang macam mana lah kalau aku like post tu ? agak2 dia nk post balik tak ? apa jawapan dia eh ? macam2 lah . mmg malu gila . SERIOUSLY , aku TAK PERASAN langsung yg aku ade tekan butang LIKE . maybe aku tgah nyanyuk kot time tu . kan ?
 
so , this is what he posted on my wall .
 
‎1. How We Met : at school
2. Your Name In My Contacts : amirah gile #jk jk
3. Have I Ever Liked You/I still do : no
4. Who You Are To Me : kawan sekolah (:
5. What I Like About You : -
...6. What I Dislike About You : -
7. My Favorite Memory : -
8. My First Impression Of You : -
9. How Close You Are To Me : 50/50
10. Do I Challenge You To Put This As Your Status : no (:
 
okey , aku tau . byk kosong . he's speechless . HAHA . ohhh , tang no 9 tu , 50/50 ? HAHA . aku rase 50/100 . kann ? but still , 50 ? aku rasa 20 je kot xD
 
hmmm . anyway , aku harap kteorg buley jadi lebih rapat dari sekarang . insyaAllah :D
 
love,miera


No comments:

Post a Comment