Followers

Feb 1, 2013

Special Entry #6 : Syazwan Aiman


*strictly reminded !
He's taken by me .
Hell no . By Lynn Dalila ;)

Hot kaaan ? -.-' untunglaaah . Anyway , special entry kali ni . . why him ? LOL . It's his birthday today . Aku tak tau pun sbrnya . Mr. Facebook yg bgitau . haha . So . . .

Happy 18th Birthday weyy !

Actually , aku dah lama nk buat special entry pasal mamat ni . I don't know why . Maybe sbb dia ni lain kot ? entah laaah . korang ah decide .

Aku tak tau cne kitaorg boleh jadi 'kenalan' . kawan ah . haha . Masa baru2 masuk sekolah tu , masa aku form 4 , notice jugak si aiman ni . Ye lahh , budak 'hot' en . Lagipun , dia member fath , my classmate . Buddy lah jugak . Time tu , aku igt si Aiman ni budak bajet hot yg sombong gila nk mam . That year , kitaorg tak pernah bercakap langsung . Tegur-menegur lagi ah . Senyum-menyum pun takde . biase je . Mcm jumpa stranger . mcm tu laaah .

But last year , masa aku form 5 . Fath pernah bagitau aku that "Aiman ckp kau mcm Nad" kat aku ngan member lain ah . I was like "Aiman noticed aku ? LOL" Then ade satu hari ni , I was alone during recess . Duduk kat depan pusat sumber . Kalau aku pndang atas , boleh nmpk bilik kauseling . Si aiman ngan Fath ni PRS . Mmg Bilik kaunseling tu port dorang ah .

So on that day , aku duduk makan dpn PSS tu then pndang atas . Then i saw fath . He was busy menghadap bilik kaunseling tu . Then si Aiman , tetiba wave excitedly dgn dua tangan . *Mcm mintak help from a heli* towards me . Dengan senyum lebarnya . Then aku pndang ah belakang . Kot kot ade org lain ke en . But then , it was just me . So , aku pun wave je lah balik awkwardly . LOL . serious tak boleh blah . Hati aku was like "eh , mamat ni betul ke wave aku ni ? Tah2 dia igt org lain" Im pretty sure dia igt aku org lain . Ye lah , takde angin , takde ribut tetiba nak friendly ngan aku pehal ?

Lepas insiden wave tu , buat tak tau je laaah . Then kebetulan , masa balik sekolah hari tu aku pergi bilik guru . Tunggu kat luar tu . Bila tgok bawah , nmpk fath ngan aiman lalu . Then fath asked me something which i can't remember . Dia tanya aku buat ape kot . Then aku pndang aiman . Dia senyum je . Then said "Bye~" . Aku jawab lah . "Bye" awkwardly again . pelik kot . Budak hot tegur aku . sblm ni mana ade . dlm mimpi pun takde . Haha . From there , my thought of him saying that dia sombong tu dh hilang . Dia friendly sbnrnya .

So since that day , everytime aku nmpk dia and dia nmpk aku , tak kisah lah ade org ke tak , confirm dia tegur "Hi~" yg mengada punya version . Dgn senyum meleretnya . haha . friendly lah tuuu ? Aku pun melayan je laaah . Dgn jelingan pelik sekali aku bagi . haha . saje je buat tu :p

I called him Mr. Hi . Mmg tu pun trademark kitaorg . Jumpa , Hi~ . Jumpa Hi~ Then blaaah . LOL . Terpikat ? haha . ade lah sikit xD sikit je punn . aku tak sangka org mcm dia sudi tegur aku . mmg dari dua sekolah yg aku pernah pergi , dua2 lain . Org2 kat sini tak pilih bulu sgt . Dia layan je semua org . But tak semua . Some of them je .

Pstu kaaan , Satu hari ni aku terkantoi sendiri ngan dia yg aku ade crush kat mmber dia sorang ni . Tak sengaja okeyyy . Terkantoi , nk wat cne . Then from that day , bila nmpk crush aku then aku asyik pndang je , aiman nmpk , terus dia senyum "mengejek" . like teasing me laah . He's so sweet . Aku boleh nmpk usaha dia nk kenalkan aku ngan member dia tu . Tapi usaha mengacau pun aku boleh nmpk . saje je nk buat aku malu -.-' Contoh , time rehat , i was with my friends at this one table . Then , Mr Crush ni ade kat meja yg berdekatan . Mmg posisi baik utk mengusha . LOL . Tetiba aiman muncul . Bila dia nmpk aku , dia g cuit2 si Mr.Crush tu -.-' aduhhh MALU LAH GILA . Tapi best . HAHA . Then , time graduation hari tu , dia yg setkan so that aku boleh bergambar ngan mr.Crush . Actually , dorang dua tgah sibuk amik gmbar . Then , dia panggil aku join sekali . you can read them here . But , Mr.Crush ni semua sejarah je . time sekolah dulu . yeke ? i have no idea . Then ade time ni masa aku kerja kat CS , He was the first person yg aku kenal yg aku jumpa kat CS . Mula2 dia buat dunno . Then , bila nk keluar tu , he said "Hi ~" then went off . LOL .

But yeahh , sweet kan dia punya effort tu ? Aku anggap aiman mcm abg sendiri daaah . Aku harap lepas ni kau still sudi nk tegur aku . haha .


love,miera

No comments:

Post a Comment