Followers

Oct 31, 2012

SPM Graduation Day 2012

Assalamualaikum peeps ! :D

Ya Allah , penat gila kot ! but Alhamdulillah semua dah settle . pheww . now , boleh focus for SPM . BOLEH KEE ? haha .

Well , pagi tadi aku gerak ngan kiera . pastu lepak jap tunggu org , tunggu time for pendaftaran bagai . Then , kul 7 something , g daftar . Dapat buku aturcara and , dapat mug ! hewhew .

Pastu , siap2 pakai jubah then beratur ikut raptai smlm . penat gila kot berdiri . adeyhh . Sebelum masuk dewan pun kena tunggu lagi . Dah masuk dewan pun , STILL kena diri -.-' nak kena nyanyi lagu kebangsaan . haruslah berdiri :p

Pastu , ade ucapan bagai . aku rasa semua org benci part bagi2 ucapan ni . nasib baik pengetua takde . kalau tak , lagi lama lah ucapan yg kitaorg kena dgr . Pstu , masa ketua PIBG bagu ucapan dia , batch pertama keluar beratur utk . . . naik pentas lah . aku org ke-4 . gila nebes ! haha . org semua tengok . ceyhh , tengok ke ? haha . Aku harap aku tak nmpk pelik . pape je lahh . dah settle punn . weee ~

Then , ade persembahan choir , pastu batch kedua pulak yg keluar . then ade persembahan lagi . Mr Tun nyanyi . His voice ok lahh . not bad at all . Sir nyanyi lagu 'kau ilhamku' . aku sukaa lagu tu . sweet je . Then , Sir duet ngan this one student , lagu muara hati . suara budak tu pun sedap . bestt :D

Then , batch ketiga pulak keluar . Gedang dalam batch tu xD Unfortunately , aku pun kena keluar lagi sekali utk dapat anugerah pelajar terbaik SEJARAH . Aku tak target ape2 pun . but dapat , Alhamdulillah :D Dapat tgok dari luar je masa dia naik . Takpe , kiera dah snap gmbr . muahahaha xD

Lepas dah habis tu , ade sesi fotografi . kelas aku yg pertama . 5 Science 1 . Takde gmbr cuz , takde spe nk amikkan . Then , later sesi fotografi bebas . amik lah ngan semua org . heee . happy sgt . Shirah smpai nangis cuz terharu . awww ~

Aku faham . mesti 5 atau 10 tahun nnti bila tgok balik gmbr2 ni , mesti sedih n rindu saat2 tu . even sekarang ni pun , aku dah start rindu . rindu ? siape ? haha . takde maknanyaaa .

Nak tau satu secret tak ? Aku interact ngan gedang tadi ! Like , omg , tak sangkaa . Thanks to AIMAN . Dia yg beria-ia . haha . Takde lah , Aiman tau rahsia aku . *rahsia lah sgt* Dah terkantoi dulu . tadi pun dh terkantoi ngan akim n izzat -.-' aku sendiri yg mengantoikan diri sendiri . mmg tak reti simpan rahsia . Rahsia sendiri pulak tu . adeyhh . tapi rahsia org aku simpan lek lok okeyy . aku boleh dipercayai ;)

Masa tengah sibuk2 amik gmbr tu , aiman tgah sibuk amik gmbr kat luar dewan . gedang was there too . Then , tetibe Aiman pnggil aku amik gmbr ngan gedang . Aku nak , tapi SEGAN gila kot . my friends was like , "pergi lah , pergi lah . Pergi je lahh ." Omg , dorang tak faham perasaan aku yg tengah MENGGILA time tu . Tapi aku pergi jugak . haha . Aiman suruh aku diri sebelah gedang , i refused . Tak terdiri aku nnti . so , i just stand beside Aiman . Aku lebih selesa mcm tu . Lepas tu , Aiman suruh aku amik gmbr berdua je ngan gedang . dude , mmg tak ahh . Tolongggg lah faham . aku tak boleh lahh . Eventhough i really want to , but i can't . i just can't . tak terdaya . haha . tah pape je -.-'

But betul apaaa , kalau korang kenal aku , aku mana pernah malu or segan ngan org . even dgn laki pun . aku sempoi je . But when it comes to someone i adore , dia jadi lain . Perasaan yg sangat2 asing . Kalau korang ade dalam situasi tu pun , you'll do the same . Trust me .

And then guess what ?! Si gedang asked Shirah to take picture with him PERSONALLY ! like what ? mcm ni lah kawan ! hahaha . He said " Shahhirah , meh lah amik gmbr ngan aku . kau ajar aku math hari tu kaaan . Sini ah . " Remember the metor-mentee thingy ? well yeah . yang aku melepas nk jadi metor dia tuuu . #sadlife Muka shirah serious tak boleh blah masa gedang request nk bergambar together . muka serba salah je . cuz she knows i adore him . hahaha . Takpe lah wey , kalau dah jodoh korang , aku nk buat ape kan . tskk tskk . lol xD

Pastu , bila dah puas amik gmbr , ape lagi , makan ahh ! lapar kay . yg lapar , dorang . aku pun lapar sbnrnya . but tak tau kenapa , lepas dah amik makanan semua , tiba2 hilang selera . tak luak pun nasi tu . tak tau kenapa . n kalau korang betul2 kenal aku , aku mana suka membazir . seboleh-bolehnya , mesti licin aku makan . aku tak suka tgok pembaziran . tapi tak tau kenapa tadi aku tak boleh nk makan . takde nafsu langsung . kesian nasi tu . rasa berdosa sgt . hmmm .

Lepas makan , kitaorg lepak2 jap . tgok2 gmbr , borak2 . pastu balik . Aku balik jalan kaki ngan kiera . nasib baik bawak sandal . kalau tak , abis lah kakiku . hehe .

So , graduation dah habis . dah boleh focus ! 4 hari je lagi ni weyyy ! eh , jap . besok aku gerak g legoland pulakk :p hewhew . takpe2 , dalam bas boleh study . study ke ? lol .


Shirah | Me | Kiera | Mira

love them 



Izzat | Me | Akim

Joey | Izzat | Mira | Akim

Meet , Syazwan Aiman

Isn't that cute ?

Classmates with Pn Rogiah

Mr Taufeeq ! My debate trainer :D

Pn Umi Sazilah , Physics teacher

Pn Mazlina , our sejarah and class teacher

My desktop background :p

untunglah ~

#show off

love,miera

No comments:

Post a Comment