Followers

May 21, 2015

The Besy Way To End Your Holiday....?

Holla wassup people...!

Eh Assalamualaikum... huhu...

Well.... Pejam celik pejam celik dah almost 2 bulan aku mereput kat rumah ni weyyyy...! OMG since 1st April haritu and now dah 21st May. Stayed home all day everyday. Sumpah mereput. Makan tido je kerja aku.

Eh..! Tak. Bukan makan tido. Aku jarang tido siang cuz aku rasa sesangat laaaa rugi kalau tido time2 free cenggini. So kau buat ape je? Well.... Dok dalam bilik with Laptop everyday...! Hahahaha.

Sometimes I'd watch BIGBANG.... then sometimes I'd watch Family Outing...! Haha tu la kerja aku. Seronok okayyy...! And today is the last day I can do all that stuff cuz next week dah start LI homaigoddddddddd :'O

Seram siaaaaaa. Aishhhhh. But before that..... hihi.

Mcm tittle kat atas tu.... The best way to end your holiday is.... by going on HOLIDAY! kahkah. yes I'm going on a holiday! Where to.....? Asdfghjlkladjkjhlglk I'm gonna board a plane for the first time! Yes, I'm going out of Malaysia...! For the first time after 20 years of my living...! Hahahaha.

Manaaa woii...?! Chill laaaaa. Im gonna visit my oppas ^^ Hahahahahaha. Not really... But at least a little bit closer than I am right now....

Fine fine.... Im going here.....!



The city of Ho Chi Minh, Vietnam...! Woop woop! Well it might not be that gempak but heh whatever...! At least I got a chance to visit other countries. Perghhhh tazzabar pulak tetiba hahaha.

Im going esok kottt! Lol...! Barang pun tak pack lagi kahkah! Tapi passport semua dah ready. Huhu first time buat! 2 minggu lepas aku pergi. Went alone. Dah besar kaaan. haha. Sekejap je process dia. Around two hours je. Kalau tak ramai orang. Haha. Aku buat kat Putrajaya. RM200 for 5 years! Wuhoooo nnti belajar kat Johor boleh keluar masuk Singapore nyehnyeh ^^

Goshhh.... my first time...! Nervous sehhh but excited too! From Malaysia to Vietnam... around 2 hours lah jugak. Weeee~ Esok gerak lepas Jumaat. Then Balik Isnin kul 1:00am baru sampai. Then the next morning terus masuk office like omg can I do it? Tak penat ke? Aaaaahhhhhhhh idk. Just go with the flow.

Doakan aku selamat pergi and selamat balik kay? Gonna tell my story kat sana later..! Tam biet! Hahahaha Bye!

love,miera

No comments:

Post a Comment