Followers

Jan 2, 2012

Form 5

Heyyy , Assalamualaikum sygku semua ;D

well , how's ur 2012 so far ? best takk ? hmmmm , untunglahh . i have to suffer my cough . urghh . penat ahh batuk2 . sakit pulak tuu -.-'

ooooh , lagi dua hari je dah nak start skolah kann ? how time flies . . rasa mcm baru semalam . . errr , pape je lahh . haha . lpas ni dah takley nk tido n bangun lambat . alaaaaah :(

ehhh geng , tak caya dohhh ! aku dah FORM 5 ! woahh .


FIVE . yes 5 . okey stop with 5 . hmmmmm , my last year of school . dah besar aku kannn . *cakap sendiri :p haha . im so gonna make this year , a YEAR TO REMEMBER (:  aku nak jadikan tahun ni as my BEST year of the 'school life' ! senior year lah katakannn :p hehe .

so , as malaysian . Form 5 = SPM which is , Sijil Pikat Mertua :p hahaha . tak lahh . Sijil Pelajaran Malaysia of course . im gonna sit for it ? but im just a kid ! lahhh sangat . haha .

Seram lahh bila fikir2 pasal SPM ni . bukan main2 kott . it will determine my future . BESAR tuu . dah lahh mse cuti satu ape punn aku tak buat . even HW punn takde . 0 . maknanya this year kena start from ZERO ? Ya Allah . in a year . im gonna have to study it ALL again ? parahh . kena kerja lebih ni . mati lah aku this year -.-'

Ape punn , usaha tangga kejayaan . Aku kena berusaha sehabis mungkin . 'crazy pig' punyaaa :p korang doakan untuk aku okey ? Tadah tangan now . now ? YES NOW PLEASE :') n read this .

"Ya Allah , kau permudahkanlah segala urusan Amirah Huda Azlan serta rakan2 seperjuangannya untuk menimba ilmumu agar mereka dapat mencapai impian mereka untuk berjaya dalam SPM serta pada masa2 yg akan datang . Kau bukakanlah pintu hati mereka untuk menerima ilmu dengan mudah dan berkatilah segala ilmu yg mereka dapat . Amin ."

Amin amin ya Rabbal 'Alamin . Thanks korang :D kalau nak doa lebih pun dialu-alukan :p hehe .

ohh , one more thing . since there's a big exam this year , just like 2010 , i might not update regularly . so , awal2 , im SORRY . but i'll still update ! don't worry okey ;) *mcm ade je readers kauu -.-'

tick tock tick tock tick tock . dup dap dup dap dup dap . errghh-

belum start punn dah stress . sedihh !
love,miera 


No comments:

Post a Comment