Followers

Jan 1, 2012

Gue kepingin cowok Indonesia :p

waduh waduhh . gawat ni ! LOL .

takde lahh , aku mmg dah lama simpan cita2 nk ade kawan indonesia eventhough im a TRUE MALAYSIAN :D

tak tau npe , but yeahh . ni semua penangan sinetron2 yg aku tgok . yg terbaru , Telemovie Biar Mimpi Sampai Ke Bintang . dah tgok ? best kannn ? kalau belum , tgok online kat link yg aku bagi tuuu . Randy Pangalila is super cute !

I adore them cuz of their accent actually . bahasa dorang cool . tapi , bahasa malaysia lagi cool . cuma aku suka dialek dorang . grand banget ! hehe . mesti best kalau dpt berdialog ngan cowok2 indonesia kann ?

these are few 'cowok' yg aku adore :p

Randy Pangalila 
Woots . comel gilaaaaa ! hmmm , kenal dia through 'Cinta Kirana' . you know , 'Galang' . igt kann ? haaa , from there lahh . then , Nada Cinta . n terbaru , yg tu lahh , Biar Mimpi Sampai Ke Bintang . sweet gilaa . n pandai dia sesuaikan diri . bestt :D


Baim Wong
Weeeeeee ~ cute :D this guy pulak , know him from Benci Bilang Cinta . He's a great actor . scene2 yg touching semua menjadi . besttt n sweet :D


Ade Surya Akbar
Smart . dia ni baya2 aku jugak lahh . minat dia through Mutiara . best gilaa . eventhough ade ramai lagi yg cute2 dalam sinetron tuu , aku still fall for him . tahh . dia sempoi n kelakar . n cute :D bestt . 


Rio Reifan
Heeeeee , Abg macho . dia ni pun klakar . kenal from Benci Bilang Cinta . sme mcm baim . sweet pun ade jugak mamat ni . muhehehe :D


So yeahhh . comel2 kannn ? tapi yg ni yg 'modern' indonesian . aku suka type2 yg mcm ni . not the typical indonesian . mesti best kalau dorang friendly kannn ?
love,miera


No comments:

Post a Comment