Followers

Feb 11, 2012

"Aku Mati"

jengjengjeng !

Assalamualaikum sygs ;D

heeeee , hari ni sabtu . and we have to go to school . kejadahnye sekolah hari sabtu ? Sekolah ganti lah derrr . and , my school ade wat sambutan Maulidur Rasul . ciput je budak kelas aku yg datang .

Pagi tu , kitaorg berarak . dgn sepanduk kelas masing2 . OMEYY . heeee ~ then , ade ceramah . not bad lahhh . pstu , rehat . lamaaa gila -.-' .

then , lepas rehat masuk kelas . lepak . haha . kitaorg main game pembunuh-polis-mangsa . woots ? haha . cmni , kitaorg buat cabutan . then ade yg dapat pembunuh , mangsa n polis . si 'pembunuh' ni kena membunuh lah obviously . but how ? guna pisau . haha . kenyit mata je lah . kenyit kat 'mangsa' . n if the mangsa noticed , dorang kena announced yg dorang dah 'mati' . n keep quite . if si pembunuh ni terkenyit kat polis , nasib ahh . polis tu boleh syak dan 'tangkap' si pembunuh . complicated takk ? haha ~

mmg best ahh . satu class main . 10 org je punn :p aku byk kali dpt pembunuh . dah mcm kena cursed -.-' lol . tapi kann , gila akward nk kenyit mata kat budak laki . mcm nk ngorat pulakk xD haha . sengal .

Then , masa balik . . aku terserempak ngan cikgu KARIMAH . she was from my old school . transfered here . she knows me . read here . then tegur lah en . takkan nak wat bodoh . kurang ajar namanya . heee ~

lalala . dia tanya aku ,

"kenal tak cikgu Muhaini ?"
"err , kenal kot . yg ajar math tu ek ?"

"haaa . dia pun kat sini jugak . dia kata , dia ternampak awak kat kedai gunting ."
"lahh ye ke ? patutlahh . dia rupanya . igtkan org lain"
"tu lah . dia pun igt orang lain . dia pelik lah mcm mne awk buley tetiba tercmpk kat sini ."

hahaha . nak tau bila aku jumpa cikgu muhaini tuu ? LAST YEAR . freaking awal tahun lepas -.-' dah lamaaaa kot . n she still remember . wow . terharuuu jap :')

Cikgu muhaini tu ajar math aku mase form 1 . mmg hari tu , kat kedai tu aku perasan dia . nk tegur . but then , takot tersalah org . ye lahh , dia mengajar kat USJ . cne tetiba boleh tercmpak kat sini en . mestilah igt org lainn . but ternyata tu dia . heee . kebetulan kann :D

love,miera

No comments:

Post a Comment