Followers

Feb 29, 2012

29th February

Assalamualaikum sayang2 ku sekalian :D

amacam hari ni ? sihat ke bahhh ? sik sihat ? padan mukaa :p heee .

Well , aku pun takde lah sihat mne . kaki gila lenguh -.-' ni pun sbnrnye baru balik from training merentas desa . hmmm , faham2 je lahhh . 5km gua lari bhaiii . k tipu . tak lari pun . jalan lenggang kangkung . k tipu lagi . ade lahh lari2 sikit n jalan sampai sampai kat skolah . haaaa , faham ? tak ? ade aku kesah ? hehe xD

eh eh , perasan takk ? hari ni 29th February ! confirm dah perasan . tittle nye punn tarikh hari ni . kannnn ? haha . tarikh hari ni , jarang2 kita dapat . 4 tahun sekali . ni fakta ye adik2 (:



Kesian kan kalau orang yg lahir today ? sambut birthday 4 tahun sekali je . aww . . so ,

HAPPY BIRTHDAY 29th FEBRUARIANS !

special punya . hehe . aku tertanya2 . ade ke orang yg lahir on this date ? ye lahh , sure lah parents dorang nak cepatkan or lambatkan sikit cuz kesian kann ? and guess what ? TODAY ade baby jiran se'Amanputra' aku dilahirkan . baby girl . CONGRATZ aunty ! *tak kenal pun sbnrnye . Takpe lahhh , special ape tarikh ni . ok lah tuuu .

and , that's all for today . nak amik kesempatan post on this date je . hehe :p

ohhh ! Tomorrow ade SPECIAL POST ! weeeeeeee ~

love,miera


No comments:

Post a Comment