Followers

Feb 18, 2012

Extra Class

Assalamualaikum .

hello wellow yellow !

weeee ~ jap . tak weee sgt lah kannn . tadi ade kelas tambahan . first class ever . ade byk lagi yg menanti . hari sabtu pulak tuu . ergghh . kacau je org nak rest -.-'  #restlahsgt :p

haha . pagi2 dah gerak g skolah . ramai jugak lah budak yg hadir . 2 org je ponteng . selalunya takde pulak nak cmtu . pstu start belajar . errrr . . . boleh lahh tahan kebosanannye tuu -.-' 

then , time rehat , MasyaAllah , punyalah ramai org . ramai dari biasa . sesak gila kat counter . smpai2 turn aku dah takde ape -.- ' tebaikkkk ah kann . igt nak makan nasi sbb mmg lapar gilaaa . aku tak breakfast lahh . last2 , aku makan cheese hotdog n crab stick seketul . Alhamdulillah lahhh . aku tak kebulur .

around 12:50 , kitaorg dilepaskan . ceyh . 'dilepaskan' . mcm dilepaskan dari kandang -.-' whatevs lahh . time tgah syok2 jalan nak balik . . tetibe si shirah turun from bus . i was like "kau kenapa minah?" . ohh , mak dia amik . membazir je , dah bayar kot . tak sampai 1km , kau dah turun . haha . lepas tuu , dgn sengajanya , dia g tanya mak dia kuat2 "MA , TUMPANGKAN HUDA BOLEH TAK?" dari JAUH aku boleh dgr -.-'

mula2 tu taknakkk . kenalah 'menolak' dulu kannn . adat . haha :p lepas tuuuuu , ape lagi . . dah org offer . naik je lah en . muahahha xD  aku tak suruh hntar smpai dalam . segan ah :3

heeeee . malam ni , nak layan cerekarama . "JUJUR AKU DAYUS" . ade beto ! weeee ~ aku sebolehnya taknak miss semua lakonan dia . cuz , he's AWESOME weyyy ! tak caya , ce tengok :p

but before that , layan BOLA dulu ! Kelate vs Sarawak . Kitak sik akan menang ! Gomo kelate Gomo ! okey , i know lived in Selangor n sepatutnya sokong Selangor , but yeahhh . i support BOTH ! Kelantan sbb ade KFCM . i bet u know ;)

love,miera

No comments:

Post a Comment