Followers

Mar 23, 2014

Bookerville ; 1D Where We Are

Hey guysssss !

Oh em geeeeeee guess whatt ?! I've bought that 1D book ! gaaaaaahhhhhhhh *fangirls*

LOL fine , i'll chill . Takde lah , smlm ade majlis tunang kak yana kat rumah nenek . My family fetch me up kat KSJ then terus gerak rumah nenek . Aku mmg tak bawak ape lah en . Handbag semata cuz mmg plan nak balik KSJ balik . Taknak balik rumah lagi .

But then , as I went through my twitter's TL , aku ternampak Malaysian 1D Update acc post gambar buku 1D Where We Are tu kat bookfair . Katanya ade discount bagai . Ye lah , buku tu mahal kottt . RM70 ! But kat bookfair tu dpt RM52 je ! Super murah okay ! Lagi pun aku still ade voucher buku tuuu . So then , aku korek lah pasal bookfair tu . Rupanya kat PICC , Putrajaya . Then dlm kepala aku terus fikir nak balik , pergi PICC then balik KSJ balik . I told my mom bout it , but she refused . But bila bagitau that aku ade voucher buku , bukan main lagi semangatnyaa . haha .

So yeah , pagi tadi , well not really pagi . Tengah hari lepas zohor , my family and I gerak to PICC . Tak jauh punn . Sbb tu aku nak ikut balik haha . Mmg teruja lah jugak cuz first time en . LOL . Yeahh , bila masuk je hall tu , terus rambang mataaaa . Aku main jalan je sbnarnya and then , mata aku spot something . Yup , it's a rack full of 1D !! Muahahahaha xD Rak tu mcm bersinar2 haha . Terus belek satu2 padahal aku dah tau nak yang mana . Saje je nak selak2 tengok gambar dorang hewhew :3 Mostly gambar lamaaaa . Tapi yg aku beli tu , recent punya . ngeee ~

Lepas tu , aku bawak lah kehulu kehilir buku tu sambil cari buku lain yang aku mmg dah target . Shopaholic's series ! Ade dua yang aku tak baca lagi . Shopaholic Ties The Knot ngan Mini Shopaholic . Hihi . Lama jugak mencari . Aku pusing setiap rak and dia kat rak paling hujung . Mmg lama lah en . Tapi rak tu mmg penuh ngan buku Sophie Kinsella je . Sukaaa :D


Oh yeahh , lepas tu pergi hall for Malay's book pulak . My mom bought a few . Beli pakai voucher aku lah . Belanja her a few religous books . Then utk adik aku sikit . Dia beli buku latihan . haha . yeah , whatever . Setiap kali guna voucher , mesti ade tambah . haha . Tapi kan , sgt2 berbaloi kot . Rasanya aku beli buku byk2 yg bernilai almost RM500 kot tapi aku keluar duit RM100 je . Ok kan ? SANGAT ok sbnrnyaa . haha . So yeahh , habis dah voucher . Time nak habiskan membaca je lepas ni LOL ! :D










love,miera

No comments:

Post a Comment