Followers

Dec 31, 2012

The End of 2012

Assalamualaikum n hey peeps !

Wow wee wow wow !

Pejam celik , dah nk masuk tahun baru dah kaaan ? Cepat benor masa berlalu . ceyhh .

So , how's 2012 to you ? Awesome much ? haha . Tercapai tak semua azam2 korang ? Tercapai ? congratz ! Yang tak tu , takpe . teruskan utk tahun depan k ;)

Hmmmm , kalau nk dipendekkan cerita sepanjang tahun ni , mmg tak dpt . sbb panjang sgt ceritanya . hehe . Macam2 berlaku dlm hidup aku .

Ye lah , tahun ni aku last digelar budak sekolah . next year mana ade dahh . Then , this year jugak aku amik exam paling 'besar' which is SPM . tak sangka dh lepas phase tu . sekarang tunggu result je . Tahun ni jugak lah aku first time kerja n first time berhenti kerja . haha . Macam2 ahh . Lepas tu , kakyong bertunang .

Like I said , kalau nk story , smpai tahun lagi satu pun tak habis . Tapi sedih lah jugak nk tinggalkan tahun ni . kalau boleh , nk je rewind . Aku rindu time sekolah dulu . sibuk study . study kee ? haha . Rindu time lepak2 dalam kelas ngan budak2 yg tak betul tuu . Rindu nk gelak mcm org gila . Gossip pasal budak lain . Usha2 crush . hehe . Rindu bila cikgu2 marah bila kitaorg tak serious . Rindu nk bermanja ngan cikgu . aahh , i've missed that already :'/

Lagi dua hari2 , dorang akan start sekolah . aku ? dok rumah buat bodoh -.-' Serious rasa kosong sbb tak buat pape preparation for school . kalau dulu , excited je beli barang sekolah . look like i have to face it . My time is over .

Hmm , rasanya this post will be my last for this year . lagi 3 jam nk masuk tahun baru . 2013 that is . Moga semua yg kita inginkan utk tahun depan tercapai . Aminn (:

Ohhh , kalau korang nk tau ape terjadi kat aku sepanjang 2012 ni , just check out my list of post . Everything's there :D

So long 2012 ! Thanks for being part of my sweet memories . .



love,miera

No comments:

Post a Comment