Followers

Jan 1, 2013

Happy 2013 !


Alhamdulillah .

Kita masih diberi kesempatan utk meneruskan takdir hidup utk tahun yg baru ni . Dah setahun berlalu . Yang dh lepas tu , jangan dikenang . Look forward :D

Byk yg perlu ditempuh for this year . Im sure korang byk plan . Ehemm , yg masih sekolah tu , teruskan bersekolah ! takyah nk berlagak mcm dh habis sekolah . Trust me , you want to spend every single seconds in school . Sbb bila dh tak sekolah , korang surely rindu . So , just have fun n study smart ;)

Haihh , yg aku ni ? tak tau lah nasib aku . Bulan 3 baru keluar result . Then , tak tau lah perjalanan yg dirancang mcm mne kaan ? I just have to wait n see . Harap2 tahun ni lebih baik drpd tahun lepas . Semua org harap mcm tu .

Ohh , bila tahun baru je , mesti semua org sibuk pasal azam baru kann ? haha . aku tak pernah stick on my azam . kihkihkih . Especially azam 'nk kurus' . Puihhh . Manis di bibir je . Tak pernah nk buat punn . haha . Pape je laah . Janji ade .

Azam aku tahun ni nak kurus , nk jadi hamba Allah yg lebih baik , nk jadi anak yg solehah , nk duit ! nk g concert any of the boys . JB or 1D . Nak beli Believe acoustic album , nak kawin . ehhh ?! haha . percaya laaah -.-'

Korang pulaaaaak ? ape azam korang ? aku doakan semua impian kita tercapai kay :D

love,miera

No comments:

Post a Comment