Followers

Nov 6, 2011

There's something bout this 'guy'

Assalamualaikum n halooooo peeps !

how r ya ? fine ? good :D

so , how's ur raya ? awesome tak like mine ? :p hehe .

well , tak lah se'awesome' mne punn . sbb tak celebrate ngan BIG family . kinda boringggg . but , okey lahhh . first time celebrate raya haji kat sini a.k.a Amanputra a.k.a. my new house nie . nyeh nyeh . takde lah bru mne . almost a YEAR dah ~ cepat btul mse berlalu kan awak ? xD

pagi2 bangun , gerak to surau amanputra . ade korban kat situ . g usha2 . tlong2 sikit . heeee . mase nk tumbangkan kerbau that time kan , ramai lelaki . aku tgok je lahh dari jauh . then ade satu mse tuu , THIS ONE GUY tgah tolong pegang kerbau tu , look behind n finding for someone . dia pndang aku . well , time tuu , aku terpandang dia jugakk . n our eyes bertaut for like 2 secs ? cmtu lahh . malu ~ haha . mse aku amati muka dia kann , i went like "eh , tu dia ke ? ha'a lahh . dia . jap , kau biar betul tu dia ? tah tah bapak org -.-' . weyh betul lahhh ! confirm tu dia ."

u know what ? HE's the guy that aku pernah ade 'crush' mse first time 'ternmpak' dia kat surau tu . parents dia org kuat surau lah jugakk . mse first time nmpk dia was when bulan puasa hari tuu . ade majlis khatam quran . dia ada join dlam group2 tuu . since then aku dh rasa , "he's my perfect guy" . hahaha . lepas tu , dh tak jumpa dia . . . smpai lah hari ni . HAPPY gila kott . aku usha je dia buat2 kerja korban tu tadi . muahaha xD

aku usha2 dari jauh je . tak berani aku nk tgur dia . PLUS , aku ni kan si bunga . takkan nk tgur si kumbang pulak kann ? * hoihh mira . kau belajar pun tak abes lagi dh berangan . hadoiii . masalah btul -.-'

k pause . korang bayangkan dia mcm mne ? budak hingusan sekolah ke ? PLEASE lahh ~ tak langsung okey . dia bukan budak sekolah . maybe dh 23+ . dia nmpk mcm tgah belajar or baru habes belajar . or maybe dia dh kerja ? hmm . dia tinggi , tegap n gedang . haha . #sempathayatitu . gila lah aku nie ~ tah tah dia dh ade gf , or tunang , or . . . a WIFE ? #melepassss . chop . kalau ade peluang punn , he won't even look at me . siapalah aku nie en . tskk tssk :'(

but seriously , dia ada SEMUA ciri2 lelaki idaman aku . mr 'surau' guy , nevermind i'll find someone like youuu ~ LOL . jiwang jap . haha .

anyway , aku happy lah dipertemukan lagi dgn diaaaa ~ alhamdulillah . kalau ade jodoh , insyaAllah kita ketemu lagi okey mr surau guy ? #seriouskemirani ?

love,miera

No comments:

Post a Comment