Followers

Nov 23, 2011

Happy SWEET 16 , Mira Luwi !


her AWESOME blog



Woots !

Allah selamatkan kamu ~
Allah selamatkan kamu ~
Allah selamatkan Amirah Luwi ~
Allah selamatkan kamu :'D

Sedap tak aku nyanyi ? haha xD memandangkan mung kat kelate sekarang ni , aku nyanyi kat sini je lah ye :p

Anyway ,


HaPpY BiRtHdaY DuDe !


dah 16 tahun kau kann ? eventhough i just knew you this year . but , who cares . haha . sepanjang aku kenal kau , i've noticed that u're such sweet girl . kau sempoi . kau awesome . kau hyper . and kau sgat2 FUN :D

im happy to get to know you here . Everyday kat skolah , surely kau akan buat kitaorg gelak . korang semua buat aku rasa mcm kat tempat sendiri . bukan 'budak baru' . and im thankful for that (:

I hope that our friendship last forever . smpai bila bila bila n bila . haha .

So , sempena 'hari' kau today , aku nk ucapkan selamat hari jadi , again . semoga kau sihat selalu , murah rezeki , pnjang umur n diberkati Allah . insyaAllah :D

Love you buddy ♥

love,miera

No comments:

Post a Comment