Followers

Nov 5, 2011

Justin Bieber Rapping :D


Aite , aku tau maybe korang dh pnah dgar dia rap . like WOAAHH ? im freaking proud of him . seriously .

he's a good rapper . AWESOME one to be exact . kay maybe takley lwan eminem but c'mon , Justin Bieber tuuu . hehe . but for me , aku lagi suka kalau dia nyanyi . imagine kalau he sings n rap in the same song ? Perghh . terbaik kot ? haha .

talking bout his voice , korang dh dgar Mistletoe ? lagi baru dia tuu . dh dgar ? oraite , aku nk korang dengar lagi sekali pakai headphone with the maximum volume .  then , close ur eyes n bandingkan suara dia dalam lagu 'baby' tuu . LAIN GILA okey . like , he's grown up ! my boy dh besarrr . aww :')

bila aku hayati suara dia tadi , i cried . yes i did . as a belieber , yg follow dia dari dulu . dengar SEMUA lagu dia . aku dh kenal sgat ngan suara dia yg kecomelan tuu . then bila dgr suara dia dlm 'mistletoe' , something tau . voice dia dh seriously freaking effing different . BUT still SEDAP :D #immaproudbelieber

love,miera

No comments:

Post a Comment