Followers

Nov 8, 2011

Semalaman tak tidur keranamu .

assalamualikum peeps .

pelik semacam je tittle tuu ? tak tidur semalaman ? hmmmm , biasenye org tak tidur sbb jaga baby kann ? Mira ade baby ke ?

jeng jeng jeng ~ HAHA . fikir lain , fikir lain -.-' ape lah korang nie .

tapi mmg betul pun semalam aku tak tidur smpai ke subuh . tapi bukan sbb BABY ye . sbb novel . novel ni .




I tell u what , ni lah novel PERTAMA yg berjaya membuatkan aku tak tidur malam babe . haha . seriously . maybe korang dh biasa tak tidur malam sbb novel . but for me , this is my freaking first time . aku ni jenis yg suka bce novel ikut mood . kebanyakan novel yg aku baca sblm ni BEST . tapi , agak slow n membuatkan aku ngantuk bila baca malam2 . yupp , aku mmg baca novel sblm tidur . dh terbiasa . bedtime story lah konon . haha .

but , this novel dh berjaya menguasai aku . maknanya , novel nie BEST GILAA lah bhaii :D from 1am , smpai ke 6.15 am . takbuley nk stop . baca n baca n baca . tpi tak hbes2 jugakk . haha , I AM A SLOW READER . dlam mse 6 jam tuu , aku dpat cover 100 + page je . slow kann ? haha . aku baca dgn feeling . menghayati lahh konon :p haha . gilaaaa ~

aku taknak story byk2 . lagi pun , aku belum hbes baca . nnti dh hbes , aku buat over all review okey ? mcm biasa lah nnti , aku bagi sinopsis n pndangan aku .

one word i can say about this novel is , it's UNPREDICTABLE . kau takkan boleh agak ape yg akan terjadi . n for those yg suka baca lompat2 tuu , korang takkan faham . my cadangan is , baca from the start .

TAK RUGI WEYH kalau beli novel nie . BERBALOI BALOI adelahh ~ hehe .

love,miera

No comments:

Post a Comment