Followers

Jun 29, 2012

Hari Bertemu Pelanggan

Assalamualaikum .

LOL . pelik kan tittle tu ? korang rasa , its about what ? haha . fikir bukan2 dohhh .

Hari ni merupakan hari bertemu pelanggan for my school . ugh , its a report card day lahhh . aku pun pelik gila mula2 masa dgr 'hari betemu pelanggan' tu . sekarang biasa je . heeee .

So yeahhh . this is my 'last' year of going through this stuff . lepas ni dah takde . takkan parents aku nk dtg U jumpa lecturer bagai . pelik kayy .

Tadi , my dad yg datang . Usually my mom will come , but she had to go to work . Lepas hantar my mom , my dad terus dtg sekolah . pagi tu shirah , shafikah n I was kat bilik bahasa tamil for olimpiad mathematic thingy dgn Sir Sankar . Mula2 kitaorg taknak sbb nk duk dlm kelas tunggu parents en . then , sir mcm nk merajuk dah -.-' so then , i decided buat kejap je . few questions jugak lah kitaorg dpt tackle . then , bila naik kelas , i saw my daddy (: he sat outside of the class while shafikah's mom tgah berbicara dgn Pn Mazlina, our form teacher . nasib baik keluar awal tadi .


Then , when it's my turn . . teacher gave my result's slip to my dad . aku dah tau segala keputusan bagai . i admit , mmg MENURUN . except for few subjs lahh . tah lahhh . korang pun buley tgok kann . my elective subjects mmg TERUK -.-' susah kayyy . plus , aku tak minat . but , for SPM , kena MINAT semua benda . the time is coming . urrgghh . the funny part is , Maths is my best subj but ADD Math is like vice versa of it . gilaaa kan ? haha .

My competetor pun dah semakin serious . termasuk my best buddy . tak buley jadi ni . i have to be SERIOUS . grab her , and head towards straight A's together , insyaAllah :D

Pray for me kayy ?

love,miera

No comments:

Post a Comment