Followers

Jun 7, 2012

Sacrifice ?

Assalamualaikum n haloooooo :)

What's up brotha n sistah ?

How's holiday ? tinggal 3 hari je lagi . pejam celik je dohh . kejap sgt . n aku tak sabar gilaaaaa nk sekolah ! weeeee ~

Seems like this is my 'last' mid-sem holiday of school . lepas ni mana adaaa . cuti sem je ade . hehehe xD

Ohhhh , talking bout sacrifice . sekarang ni aku tengah online kat bawah a.k.a my hall -.-' selalunya on kat dalam bilik lah kannn . but tahhh . kipas aku tu dah rosak . bukak je , bising nak mam . haihhh . bingit je telinga . terpaksa lahh tutup sepanjang masa n takley guna . errggghh-

Dulu kipas abg aku . ni aku pulak kena . maybe sbb dulu pasang tak betul kot . aduhh , acano aku belajar bagai ? tido pun kena tido kat hall dah . sakit badan weyyy -.-'

Mungkin ada hikmah sebalik semua ni kann ? InsyaAllah (: sabar je lahhh .

love,miera

No comments:

Post a Comment