Followers

Mar 30, 2013

Farewell Party

Assalamualaikum

Heyyy stalkers :p

So yeahhhhhhh , yesterday was my last day of work . Malas dh nk kerja . LOL jujur gila xD bukan malas ah . Aku just nk rehat before sambung study nnti *ayat cover :p haha .

No doubt , aku mmg suka gila gila gila kerja kat situ . Best sgt . Penat pun takde lah sgt . Jaga baby je pun . Heh . Penat sbnrnya . Lagi2 kalau ramai . pergghh .

Ohh , aku ade rakan sekerja yg AWESOME . kau adaaaaaa ?! haha . Aku sayang dorang semua . Well , not really semua :p hehe . Kfine . Aku syg semuaaaaa :D Dorang dh macam kakak2 aku sendiri . Ye lah , aku kan sorang je perempuan dlm family . So , it's nice to have that feeling of having your own sisters .

Well , aku paling rapat ngan Kak Ada , Kak Ekin n Kak Baini . Kitaorg selalu membontot ! hahaha xD Kak Baini cuti bersalin . So tinggal aku , kak ada ngan kak ekin . Dorang ni kaki tido . haha . Tapi dorang rajin . Aku jugak yg malas . Kitaorg ni kira mcm seniors ah jugak . Yg lain2 tu baru masuk kerja . Sbb tu tak berapa nk ngam lagi . Well yeah , the three of us selalu buat kopitiam kat pantry . ceyhhh , pantry . padahal dapur je pun . hahaha xD Ye lah , bebudak senyap , bosan ah . baik dok kat dapur merapatkan silaturrahim :p hehehe . serious tak boleh blah . im gonna miss those moments :')

So memandangkan Kak Ada n Kak Ekin syg aku sesangat , dorang nk order dominos for us sempena my 7A's . Tapi , bila difikir fikirkan balik , tak elok lah ketepikan yg lain . Kebetulan , Kak Lily mmg nk keluar duit nk belanja sempena my last day of work . hehe . Ramai jugak yg syg aku kan xD haha . So all of us decided to contribute RM20 per person . Nasib baik dorang sporting .

Then semalam , bila baby semua tido , aku ngan kak Ekin g CS Brothers beli fries , nuggets n air . Nasib baik puan kasi keluar kejap . hehe . Dia pun ade contribute . RM50 . mesti lah lebih . hehe . Thanks puan ! Mmg Ramai gila lah petang tu . Teachers je dh 9 org . Puan bawak Danni , Awish ngan bibik Siti . Ehem . mmg meriah ! LOL . Nasib baik jugak bebudak balik awal semalam . Aeeshah je balik lambat . Rezeki dia dpt makan . hehe .

Tggu punya tunggu . kul 7 lebih jugak lah pizza tu smpai . Haihhh . Kitaorg hidang kat ruang tamu . Penuh pizza . Kitaorg order Nim Celebration pack . 7 reg pizzas n 1 free pizza for that 'Sorry We're Late' coupon . 8 Pizzas . kenduri habis . laju je mula2 . Dh lama sikit , masing2 mengah . hahaha . Yg lebih tu , tapau bwk balik ah . But over all , i had fun :D Best dpt makan ramai2 . Lagi2 , org yg diraikan tu , aku .  S E R O N O K . hehe .

Im sure gonna come back . I mean , i'll surely go there n help . But more to meet my sis n the babies ! Zayyan too ! Tggu kedatangan teacher mira ye . haha .


Lovely Sisters :')

Ma Boss ! Puan Sofina

Me | Kak Ekin | Kak Lily

Kak Ton 

Kak Yunnie ( My Apple buddy :p )

Kak Ada

Kak Lily



Kak Ekin


My farewell gift from LMC3 !

love,miera

No comments:

Post a Comment