Followers

Mar 28, 2013

Mama Miera

Nawwwhhhh , im so gonna miss when peeps at work call me with that name .

FYI , i have a baby ! LOL .

Obviously not my own baby . Anak angkat lah konon . haha . Siapa lagi , si Zayyan laaaaah :p


Comel kan ? For me mmg comel gilaaaa . But ade ke patut wanie ckp muka dia muka matang ? haha . mungkin lah . But still cute xD

Honestly , Zayyan mmg manja ngan aku n im seriously gonna miss that 'manja'ness . hehe . Aku tak tau lah org lain nmpk ke tak , but yeahh . I can feel that Zayyan loves me as much as i love him . Which is A LOT !

He's the first baby that makes me feel like this . Dlm ramai2 baby yg aku pernah jumpa , Zayyan yg banyak bagi kesan . ceyhhh . Mana taknya , hari2 hadap muka dia , layan dia bagai . Drpd tak suka , jadi syg gila ! haha . Dulu byk jugak lah complain pasal dia . Bising lah , susah nk jaga lah , mengada lah n bla bla bla . But now , I don't find that Zayyan bawak masalah , malah dia menyerikan suasana :D Bukan utk aku je , even the whole nursery agrees . Kalau Zayyan takde , nursery sumpah bosan . Ye lah , Zayyan ni aktif . Dah boleh merangkak bagai . Baby lain boleh buat ape je ? Duduk dlm rocking chair tu haaa . But they still play their parts ;)

Zayyan ni kaaaan , garang tau . garang gila . Org kacau sikit je , dia marah . Dia marah , bukan lah marah membebel tu . Dia marah menjerit . Bingit dohh ! haha . tapi kelakar . Dia paling tak suka when org rampas brg yg dia pegang . Bila rampas , mulalah menjerit then menangis . hahaha . comel doh . Aku suka kacau dia . muahahaha xD pastu bila dia menjerit en , when org lain marah dia , dia marah balik . Aku perasan tu . But when aku yg marah , dia tak beranai nk jerit . Dia cebik then start to cry . pelik ? but sweet . aku tak tipu okeyy . Ade je time2 dia marah aku . hahaha .

The last day i met him , dia demam . Ya Allah , kesian gila kot . Tak sampai hati nk tgok dia demam cmtu . Mmg lain gila . Smpai2 tu dia tido . Bila nk letak je , dia terjaga n started to cry . Then try lah pujuk cam biasa . Tapi tak jalan jugak . Mmg dia lemah gila . Nk duduk pun tak larat . Asyik nk baring je :'/ Mmg hari tu , aku comfort dia smpai mummy dia dtg amik . Half day je . Sbb dah tinggi gila temperature dia . Kesiaaaaan doh . Aku tuam dia , dodoi dia n stuff . smpai dia tido . Tido pun kejap2 . Dia merengek tak larat the whole time . He was like " ma . . . ma ma . . . " For a moment , aku berangan jadi mama dia . Aku tau lah dia nk mummy betul dia . hahaha . But still kesian :'/ hmmmm .

Im really hoping that i can keep in touch with him . Boleh kan Kak Nik ? hehe .

love,miera

No comments:

Post a Comment