Followers

Mar 29, 2013

Headphones

Assalamualaikum n hey yall !

ehem , headphones huh ? Well for me , that thing is freaking important . You know why ? Because i love to blast music in my ears . No kidding .

Selalunya aku akan guna abg punya . Red Beats . Mmg awesome lah . But then , aku terfikir nk ada sendiri punya . Ye lah , memandangkan nnti aku nk g U bagai , takkan nk bawak abg punya pulak en ? Alang2 dh kerja ade duit , aku pergi beli ni .


PURPLE BEATS ! woots ! It's in my wish list ! hehe . Of course lah local . gila nk beli ori ? RM400 lebih kot ! yg ni aku beli 70 hengget je . wait , not JE . Mahal okeyyy .

And guess what ? Hari ni aku beli , esoknya dh rosak ! Like wtf ? Abg aku g sentap wire benda ni . dah lah wire tu halus nk mampuih . And yeah , i cried . Gila lah , paid RM70 to get a broken headphone ? mmg tak ah !

Lepas tu ayah aku g repair . Boleh lah dgr lagi . Tgah sedap2 dengar , aku nk bukak headphone tu , tersentap lagi . MAJOR SHIT . perasan tak dua wire from both sides of headphone tu ? bila kita letak kat leher , then nk letak kat kepala balik , mesti kena angkat en ? well , that freaking wire was like menghalang n terstuck n tercabut lah bhgn dalam tu . sebelah je boleh dgr -.-' bengong .

Aku dh phobia nk beli headphone . Kena pandai pilih . Then this one night pergi makan kat Lokas Makana . Ade lah gerai2 kecik . Jual gadget n stuff . Aku ternmpk lah headphone2 yg cool . Aku nmpk beats , mcm nk beli . but then aku tgok wire dia , halus n on both sides . TAKNAK . dah serik weyyy . So aku tanya lah , yg tebal sikit takde ke ? Dia ckp ade n he let me try . It's not beats . But hey , wire dia detachable kot ! haha . cool . AND ITS PURPLE ! weeeee ~


Yeah , my dad bought it for me . RM45 je . now boleh JE . hehe . He bought for himself too ! The wuality is quite awesome ! boleh tahan lah . selesa pun selesa . Yang lama punya tu , sakit telinga pakai . tak syok langsung . Aku mmg tak suka pun . hehe xD

Aku harap baby baru ni tahan lama . Cuz im loving it !

love,miera

No comments:

Post a Comment