Followers

Jan 27, 2013

Forteen !

Omg omg omg !

Guess what ? I got to meet them yesterday ! hehe .

Smlm aku pergi Karnival Jom Masuk U thingy . But the karnival is not my point . Karnival tu sama je mcm tahun lepas . bosan cuz tak tau nk buat or tanya apa . Last2 , satu family aku g kat stage . Kebetulan pulak time tu Forteen tengah perform . hehe .

Sbnarnye , aku bukan peminat forteen . Aku just minat kat ahli dia yg sorang tuuu ! Johnny Depp Malaysia , Izzue Islam ! omg ! FREAKING HOT ! Dah lahh aku mmg minat kat Johnny Depp .


Hot kaaaaan?!! Gila aaah . haha . aku kenal dia pun bukan dari forteen . Aku kenal dia msa tengok dia berlakon ngan Beto in Cita & Cinta . From there aku minat dia n bila dh search bagai , baru tau yg dia ni one of the forteen boys . Nmpk tak permainan dia ? aku mmg tak pernah amik tau pasal forteen . *kejam gila . hehe . Lagu dorang bukan type aku lahhh . But they're all good at singing . no doubt . mmg menusuk ke qalbu laah . Ceyhhh . . Cuma aku tak layan lagu2 dorang . tu je . hehe .


Alaaaah , Izzue pejam mata pulaaaak . Still handsome :p


Please , IGNORE ma face -.-' Ohhh , Daus AF pun ade ! Minat jugak lah kat dia . Comel je . lagu dia best . Lagu Kenapa ? . Serious cute . Nasib baik sempat weyy . Kalau aku duk lama kat Karnival n buat bodoh , tak dpt nk meet dorang kaaan ? hehe . Lepas show dh habis , serbu aah ! G amik gmbr . Aku snap ngan Daus dulu , sbb tak ramai . Then igt nk snap ngan Izzue je , last2 dpt ngan empat2 sekali . layan je laaah . hehe . Thanks to ayah sbb snapkan :D

Mmg happy gilaaa smlm . Dpt tgok Izzue in the flash . Mmg menggila . haha . mcm nmpk JB ngan 1D pulaaak xD

love,miera

No comments:

Post a Comment