Followers

Jan 13, 2013

Hanya Padamu


Haaaa , nmpk tak BETO kat atas tuuu . hehe . cute kaaan ?

Well , skrng ni , tu je lah kerja dia yg aku boleh follow . Every friday , slot Zehra , 9pm . Tu pun few episodes je . Maklumlah , aku kan dah kerja . From 7 to 7 . Malam je ade free time nk buat ape yg aku suka . Tu pun tak byk boleh buat cuz dh penat gila . hehe .

So yeahhh ! Korang layan tak Hanya Padamu tuu ? Best weyyy . Skrg baru 3 eps .  Next week ep 4 . Tapi en , aku terlepas ep 1 . Sbb terlupa benda tu start ditayangkan bila . haha .

Dlm cerita tu , dia pgg watak Arman . Dah kawin . Faham2 je laaaah , beto ni kalau bwk watak ape pun , feeling dia dlm gila ! Menjadi sgt . Natural lah katakaaan :p

Aku suka watak tu . *semua watak pun aku suka . haha . Takdelah , aku suka bila dia jadi husband , boyfie or yg seangkatan dgnnya . SWEET sgt . ahhh . Wish my husband will be like him . LOL . Anyway , rasanya , dia tak pernah bwk watak bapak org kaaan ? Ke , aku tak igt or terlepas mana2 watak dia ? haha . oh wait , dia pernah jadi bapak org in Sirrun , tapi time baby je . Aku nk tgok ngan anak yg dah besar sikit . Takdelah , kalau dia jadi bapak org kan best . I mean , bapak muda ah . mesti sweet ngan anak dia . awwwhhh :')

Haha . Everytime aku nmpk dia kat TV berlakon or di-interview or whatever to do with him , hati aku mesti berdebar dohh . tak tau kenapa . But yeahh , mmg akan berdebar n rasa something bila tgok dia berlakon .

Aku tak pernah segila ni dgn pelakon lain weyy . i mean , pelakon Malaysia . Beto lah org pertama buat aku cmni . haha . Mmg sangat2 minat dgn org yg bernama BETO KUSYAIRY ni . With his work , personality n stuff . Go Beto !!! LOL .

Ni haaaa , ade satu MV . Aku pencintamu by Felix AF . Aku bukak semata-mata sbb beto :p


Gila comel ! muda lah katakan . ehh , dia mana boleh nmpk tua . baby face . haha . Ohh , in case korang tak tau , bini dia dlm MV ni sbnrnya his real life wifey , Kak Tisha ! cantik kaaan ? *aku pernah skype ngan dia :p

Haha . Yg ni tah post ke berapa pasal beto . pergi lah check sendiri . hehe . LOVE YOU abg Beto ! :D

love,miera

No comments:

Post a Comment