Followers

Apr 12, 2013

A Year Older

Assalamualaikum n heyy .

Yupp . Its my birthday ! LOL . 12 April . Big date for me . As i was born on this date . Thanks to my mom cuz she work hard to have me in this 'not forever' world :) and dad too ! of course :p

Alhamdulillah , aku diberi kesempatan untuk terus mengharungi hidup yg penuh liku ni . InsyaAllah akan dimanfaatkan . Amin :D

Ohhh , thanks for those who wished ! Yg tak pun , thanks xD

HAHA . Korang mesti tanya , how's my birthday n stuff . Well , biasa je .

Actually tadi ade jemputan from kementrian Sepang . I got this insentif for my 7A's thingy . yeahh . Shirah pun dapat . So we went together (:

Perghhh ! Aku appreciate few minutes drpd berapa jam aku kat sana. Like seriously , panjang gilaaaaaa ucapan politik dia . Sbb tu aku tak suka dgr -.-' Urghh , benda bagi duit tu sekejap je pun . Bak kata ayah , duit tu mcm hadiah sbb dengar benda kejadah tu . Pape je lah . RM100 je pun . But hey , sape nk bagi 100 free free ?! Well , not really that free . Thanks to that freaking long speech -.-'

Ohhh , before pergi tadi , Shirah bagi pressie ! Hehe . Excited n im freaking happy ! Thanks weyyy ! Aku suka gilaaaa ! It's freaking cute ! hehe .

Oh , she gave me this !

Mcm sijil dia gulung 'surat' tu .

Loving it ! It's PURPLE ! hehe

Hahaha ! She actaully used that 'offer paper' !
Weird , but it'll be the best memory :D
Kau sorang je kawan aku yg gila buat cmni xD
Unique (:

sweetest thing everrr . 


Cute kaaaaan ?!
I meant the pashmina .
ey , aku pun cute apaaaaa :p
haha .

Sumpah aku sukaaa ! :D

Thanks makcik ! Sayaaaaang kau :*


love,miera

No comments:

Post a Comment