Followers

Apr 18, 2013

Vans Of The Wall

Assalamualaikum , Selamat Sejahtera dan Salam 1 Malaysia .

Di sini , saya ingin membuat pengumuman yang agak penting . . I'VE CROSSED ANOTHER STUFF IN MY WISH LIST !!!!!! That means i've got what i want in my wish list ! HAHA .



bungkus burger ! haha .



Korang mesti fikir "Hek eleh budak ni , plastik , bag ngan kotak pun nk tayang ke ? ? ? !" Hoiiiii ! It's my blog ! Sukahati aku lah nk tayang ape punnnnn . Tak nak tengok tutup mataaaa . Haha :p

Anyway , it's VANS ! My newborn baby . Weeeeee ~ Dah lamaaaa gila berangan nk pakai kasut ni . Igtkan takkan tercapai impian ni . Tapi akhirnya dapat jugak ! Alhamdulillah :D NEVER SAY NEVER !

Ohh , aku beli masa lepak ngan bebudak subang . Pepagi dah bangun . I mean , lepas subuh terus ikut abg aku hntar mak pergi kerja . Then baru abg aku hntar g Tanamera , rumah soniaa .

Around 30 past 8 , LOL ( it's 8:30 ) aku dh smpai dah rumah soni .Go straight to her room as she started her make up . Phewitt :p Lama ah jugak dia make up , buat rambut bagai . Smbil2 tu kitaorg gossip2 ah . Lama gila tak jumpa kot ! Last jumpa masa deepavali hari tu . Lama gilaaa and i missed her so damn much !

Lepas dah settle , kitaorg breakfast jap sementara tunggu Iz . Katanya nk gerak sekali . So , Soni made me some scramble egg and toast . Sedap :D Thanks sucker ! hehe .

Lepas dah makan semua , tetibe Iz Whatsapp said that she'll meet us straight kat Sunway Pyramid . Igtkan nk gerak sekali -.-' Then around 10am , Soni drove the both of us to Sunway with her Toyota Rush ! Say whaaat ? Yeap , her very own car ! Untunglaaaaaaah ;)



Her driving was not bad at all ! Steady je . ceyhhh . Parking pun perfect ! hehe . Smpai2 tu merayau je kerja . Tak tau nk g mana . We ended up waiting for Iz sambil tgok org skate . Bila Iz smpai , mulalah misi mencari kedai Vans . Haha . Sorang pun tak tau kat mana . Just jalan2 with a bit of guide , then jumpa !

Excited gilaaaaa bhai ! Dh jumpa tu , terus masuk . Melulu pulak tu . Nmpk sgt gelojoh ! haha . Rambang mata gua derr . Actually , tak susah pun nak cari . Cuz aku mmg pilih yg classic punya :) Sambil usha tu , aku usha lah harga . Guess what ?! It's RM 189 ! Perggggghhhh ! Juling mata aku doh . Ye lah , abg aku kata local punya boleh dapat around RM 70 or so . But then i realized that , its NOT LOCAL ! ORIGINALS . Bukan hot n spicy . haha .

Agak ragu jugak lah mula2 masa nk beli tu . But then Soni told me that , aku kan mmg nk kasut ni n bla bla bla . Then fikir2 semua , beli lah . Takut kempunan nnti . hehe . When i texted my mom and told her that i bought a Vans for RM189 , she was like "OK ." LOL ! Didn't expect that ! I thought she'll membebel or stuff . But no . Mungkin dia pun tau yg aku mmg nak gila kasut tu . Thanks ibu ! :D

Lepas dah beli tu , we did a lil of window shopping just to kill the time sementara tunggu Shern datang at 12pm . But 12 lebih pun , dia still tak contact kitaorg lagi -.-' So we decided to have lunch kat Fullhouse ! Sumpah tempat ni awesome . Mmg teringin nk makan kat situ . Selalunya , lalu je . Tak pun , tgok org post gmbar makan kat situ . But this time , aku dapat makan sendiri kat Fullhouse . hehe :p



Iz's Sis (ilyaa) | Iz




We have blue eyes ! 


Iz | Me | Soni

Shern's missing :'(

Tu lah kerja kitaorg . Duduk je , terus bergamabar ! hahaha . excited lah . kena faham . haha . Oh yeah , Shern couldn't make it ! Last minute kena ikut mak dia g melaka -.-' haihh . Tak complete lah 'MISS' . But it's okaaaay , byk lagi masa . Actually , tak byk pun cuz soni gonna start college very soon . That's why she did this outing . hmmm .




Iz's left over . CARROT ! Love it . Sbb tu aku habiskan Iz punya . haha :p

So basicly , that's what i had for lunch . Set 1 . Carbonara spaghetti , Mushroom Soup , add-on garlic bread and Iced Lemon Tea . hehe . Nmpk mahal kaaaaan ?! Agak ah . tapi tak lah semahal yg disangka ! Plus minus around RM20 je . Not bad kaaan ? Makan pun sedap ! Garlic bread dia superb ! Lagi2 cecah ngan soup tu . Heaven gila . My advise is , habiskan mushroom soup tu masa tengah panas . Bila dah sejuk , suddenly tasted like shit . yekk .




Haha . Dh kenyang pun sempat posing lagiii .

Lepas lunch , kitaorg jalan jalan kasi turun semuaaa . haha . Window shopping lagi . Serious ah , dorang bawak aku masuk kedai branded2 semua . Cotton-on lah , Padini lah , Top shop lah . Pergghh , harga satu baju tu , aku boleh beli dua tiga helai kat kedai biasa . haha . But mmg lawa lah semua baju tu . Tapi semua saiz budak kecik ! NOT FAIRRRRR ! Aku ade jumpa red pants that i really want kat satu kedai ni . I told Soni "don't let me find my size" . But instead , she looked it for me -.-' Jumpa , tapi tak tengok fully sbb berlipat . Aku taknak tgok cuz harga dia RM149 ! Takut perfect size , kempunan nnti . sbb tu aku taknak cari . Cekik darah doh harga dia . Fine , branded . Kat tempat lain ade kot yg murah . Hopefully ade . hehe .

Jalan punya jalan , Its time for Iz and Ilyaa gerak . Ade hal katanya . So tinggal aku ngan Soni . Mula2 nk tgok movie , tapi takde yg best so we ended up lepak kat Coffee Bean je . Ehem , aku order Banana Choclate Blended . Nyummmm :D Harga dia pun nyummm . haha . More than 10 bucks . sekali sekala i thought . Ok laaah .


Aku ngan Soni just lepak2 , borak2 , fangirling , gossips . Girlfriend moments :)  Its fun and sad at the same time cuz i wont be seeing her in a loooooooooong time . She gonna start college soon . InsyaAllah aku pun start jugak one day . Mana ade masa nk lepak2 dah . Im so gonna miss her . She's the best SUCKER BUDDY everrrr ! The only one puun . haha .

Lepas dah kenyang minum , kitaorg singgah beli pretzel before balik . Sumpah , i was craving for pretzel ! Dekat IOI takde , so dah alang2 kat Sunway , why not ? hehe . Soni bought two , each for her bro n sis but none for her . I bought just one cuz aku igtkan dia beli satu utk dia . Bila dah dalam kereta , i realized that she didn't buy one for herself cuz she thought i'll belanja her ! THAT WAS THE PLAN ! Aku mmg dah bagitau nk belanja dia . Serious aku tak igt n perasan time beli tu . Ye lah , aku igtkan dia dh beli for herself . Dude , im sorry weyh ! You should've asked and remind me ! Lain kali tuntut tauuu ! It's yours weyy .

So yeahhh , Soni drove us back to her house . From there abg aku amik . Balik tu mmg penat gila doh . haha . Lama tak jejalan cmtu . I had real fun with them ! :D best gilaaaa . Ohh , and it's the most expensive outing in my entire life ! spend byk gila in one outing . ngeee ~

I STILL LOVE MY VANS !

love,miera

No comments:

Post a Comment