Followers

Apr 3, 2013

Varsity Jacket

Woots !

Assalamualaikum peeps !

Ya Allah , im so grateful n freaking happy that finally , i can own a varsity jacket ! hehe . I've been longing for it . Minat gila kot kat jacket ni .




Look ! They rock it maaaan . It looks cool on them . So i bought one to look cool too ! HAHAHA . kidding .

Wanie tweeted that i'll be all bieber with varsity . Actually , justin don't really wear varsity . Sometimes yeah , but most of the time , no . Varsity reminds me of DJ MALIK yaww ! hehe . Zayn wears it all the time . even on stage . It's his look . Bradford Badboy . haha .

Aku beli kat Eraine Creative Sdn Bhd . It's the only store that i know . hehe . Knew it from facebook . Bila dah survey bagai , mcm cool gila n quality pun boleh tahan lah . I've thought of purchasing it online but im very very not sure bout the size .

So I decided to go straight to the shop in  Banting . Lepas amik IC baru tadi , ayah terus bawak g Banting . Kedai tu tak susah pun nk cari . Well , it's kinda hard at first sbb tmpat tu kita tak biasa n guess what ? kedai tu terpelosok kat dalam2 . kalau tak bukak mata , mmg tak nmpk ah . Nasib baik aku boleh spot :D

Ayah teman g kedai tu n i started to do my shopping (lah sangat) . Shop assistant tu tolong aku cari saiz bagai . Pergggggghhh ! Semua saiz kecik2 . siot betul . Ade satu ni je yg besar . nasib baik cantik . Yg hitam pun kecik . adeyhhh . Ni je yg ade utk dijual . yg lain custom . Blergghhh . But , im satisfied with my choice ! kalau hitam biasa sgt kaaaan ? So i bought BLACK + RED . awesome sikit . mueheheheh :p

IGNORE my face n that dusty mirror -.-'
It's in my bros room !
So , my bro's room has a mirror and i dont ? hmmm ?? LOL .



Cool kaaaan ?! Alright , korang mesti fikir "Pehal lah budak ni beli jacket bagai . Tak sedar ke dia dok kat Malaysia yg PANAS menggelegak ni ?" LOL . Naaaaaah , kalau korang kenal aku , aku mmg suka pakai jacket or sweater or yg seangkatan dengannya ni . Aku kan bertudung , kebanyakan baju aku lengan pendek . So , aku suka pakai jacket utk cover . Easy and simple . Malas nk pakai inner xD . Plus , im kinda used to it . hehehe . So yeahh , i've answered ur question ! :D

BE JEALOUS PEEPS ! ;)

love,miera

1 comment:

  1. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your website is great, let alone the content!

    Bane Leather Trench Coat

    ReplyDelete