Followers

Oct 10, 2012

Special Entry #5 : Siti Zafirah

Assalamualaikum .
Hai akak ! Mira tau akak tgah baca ni . This is for you (:



Her full name is , Siti Zafirah binti Ahmad Zaini . aku suka panggil dia akak Fia :D Tahun ni , dia TWENTY . tua dahhh . booo xD

Well , she's my cousin sister . Aku dah anggap dia mcm kakak aku sendiri . kitaorg agak rapat ah . Kalau cuti sekolah , mesti ade satu masa tu utk hangout together . Dengan wanie n kak aiyeen sekali . mmg kitaorg berempat . bukan berlima , enam , tujuh dan seterusnya :p hehe .

Aku sbnrnya tertarik gila dgn sifat dalaman dia . PENYAYANG yang teramat . Takdelah , tadi aku g stalk fb adik kak fia . tgok kat situ byk sgt conversasion akak fia ngan adik dia tu . Ain , that's her name . baru darjah 5 . memandangkan akak fia tak duk kat rumah tu , maybe dorang byk berinteraksi . Sweet sgt okeyyy . Dgn siblings pun lembut , apatah lagi dgn aku kaaaan ? Baik sangat2 . Kalau dia nak marah pun , dia marah cara halus doh . Seriously , bukan mcm aku . JERIT JERIT kalau marah . haha . aku mmg panas baran :p And everytime kalau jumpa , or specificly , bila time nak balik tu , she'll always hug me n said sweet stuff . she made me feels like i have my own sister . Which i don't . Aku ada abg je . tapi abg tak samaaaa -.-'



I love her . I do love her (: Jadi , kpd sesiapa yg berminat tu , MAAF . dia sudah berpunyaaaa :p hehe .

Akak , mira sayang akak . sayang sangat2 

love,miera

No comments:

Post a Comment