Followers

Oct 3, 2012

One Step Closer

Assalamualaikum n hello sayangs !

Omb , lama gilaaaa tak type n post dohhh . RINDU siot ! hehe . so today , im seriously nk story banyak2 . be ready je lahh kay . haha xD

Hmm , there's so many thing's happening . the biggest thing is  . . . SPM of course ! It's just 32 days ahead ! woots ! aaaaahhhhhhhh ! sheesh . gelabah je lebih . usahanya nan ado -.-' well that's me . tapi , seram jugak sbnrnya . Actually , aku baru habis TRIALS . results ? haha . tak payah tau lahh . tau result betul je nnti kay . i just hope that i'll do better . *Mira , hope je tak guna . . USAHA ! but frankly speaking , my elective subjects mmg macam haram . mmg lemah gila subject2 tu . All those chemistry , physics , biology and add math . math ok , add math macam ape je -.-' It's okay , ade masa sebulan ni , kasi pulun habis . InsyaAllah everything's gonna be alright :D

PMR starts next week . which my brother will sit for it . dia lagi cool . next week nk exam , sekarang still boleh duk depan computer 24/7 . entah ape nak jadi pun tak tau lahh . Just pray the best for him . cousin2 yg lain punn . Qadri , the genius guy . Naufal , boleh tahan jugak lah ke'genius'san dia . Zarin , harap muka je hot . Hope results dia nnti pun hot jugak . Lastly , Hafiz . Dua kali lima je ngan adik aku pun -.-' but adik aku lagi teruk . berubah lah weeyyyyyy . anyway , ALL THE BEST BROTHERSSSS :D

Ohh , 24 haribulan ni , aku ade graduation . weeeee ~ tak sabar . selalu tgok senior je . this time , it's my time ! hehe . Harap semua akan berjalan dgn lancar . nnti aku story okay ;) Then , 1st november , insyaAllah aku gerak g LEGOLAND ! gerak dgn sekolah . woots ! 5 days before SPM . kerja gila . tapi kerja gila lah best . i'll be going ALONE . kawan2 aku semua taknak pergi . lantak diorang lah . jangan menyesal sudah . and jangan aku menyesal jugak sudahh ler ~

Sebenarnya kannn , aku nk story pasal sorang mamat ni . he's kinda special to me . bukan special ape , it's just that . . aku sayang dia . as a freaking close COUSIN :D


That's him . Mohd Aizziq . yg sebelah dia tu , awek dia . muahahaha . hell no . that's me lah kannn . haha . He's one year older than me . n mmg dari kecik , kitaorg rapat sangat sangat sangat sangat . kemana mana pun , kitaorg mesti together . rumah nenek aku kat klang , rumah dia pun kat klang . so , whenever aku pergi rumah nenek , mesti jumpa dia . Dia suka gila usik aku . main sama2 . masa kecik lah . sekarang dah takde . masing2 dah besar kann . so , awkward sikit . lagipun aku ngan dia ade history sama2 . haha xD

And sekarang , dia kat perak , for PLKN . almost a month dah . LAMA gila tak jumpa dia . kadang2 rindu pun ade en . sape tak rindu , dia ni jenis yg kecoh n bising . he's the JOKER in the family . rasa sunyi sikit bila dia takde . haha . i just hope that lepas balik from PLKN nnti , dia berubah . seriously , aku teringin nk tgok dia berjaya dlm hidup n jadi lelaki yg bekerjaya , berkarisma n matang . but still be the joker . mesti awesome kalau dia jadi mcm tu . haha . I'll always pray the best for you ajik (:

Ohh , nak tgok gmbr dia kat PLKN takkk ? nahh .


Haha . Muka suci gilaaaaaa kot ! cute je . adeyhhh . kelakar pun ade :p stay like this je lahhh wey .

Hmmm . . . Cukup panjang takk ? ke nak panjang lagi aku membebel ? hahaha . kalau pnjang sgt nnti korang lari pulak . enough lah kott . aku pun dah malas sbnrnya . Lain kali aku post lagi kay . Tapi bukan dalam masa terdekat ni . i might be busy . yg ni pun nak lepas gian je . rindu nk menaip (:

Toodles ~

love,miera

No comments:

Post a Comment