Followers

Oct 17, 2012

Most Embarassing Moment !

Ohh ,

Tadi , lepas balik sekolah , aku terus landing kat ruang tamu . penat kott -.-' Then , one hour lepas tu , aku bangun lah mandi solat bagai . Lepas solat tu , kononnya nak turun sbb nk makan .

As I reached the  4th steps , i saw TWO GUYS downstairs . I was blur . Then i realized that one of them was my big bro . the other was his friend ! Ape lagi , aku lari lah naik atas balik -.-'

His friend looked at me as I came to the 4th steps , lepas tu dia cepat2 pndang phone dia balik . Like omg , aku dah lah selekeh nk mam . dgn baju kelawar bagai . freehair pulak tu -.-' nasib baik dia tak pandang lama2 .

SEGAN gila kotttt ! Tiba2 je ade kat situ . aku serious tak tau . Aduhhh . serious segan doh -.-'

love,miera

No comments:

Post a Comment