Followers

Oct 6, 2012

How Time really Flies ~

Assalamualaikum :D



Okey , mesti korang tertanya2 siapa jejaka2 tu kaaan ? haha . chill , chill . let me clear it out for you .

This morning , SMK USJ 12 , which is my former school had a graduation day for batch 2008-2012 . Aku batch 2008-2010 je . Hmmmm , untunglahh dah graduate . Aku punya lmbt lagi . gila betul -.-'

So yeahh , dari kiri , Affiq Azmi , Cg. Shuhily Suami , Ruehaish Murthy and Bazly Nadzmi . gmbr tu pun , aku cilok from Affiq punya album . *sorry bro , amik tak bgtau :p

Dalam byk2 gmbr , kenapa aku amik gmbr tu agak2 nya ? haaaa , ni lah nk story . Aku terharu gila bila tgok gmbr ni . Sbnrnya , Affiq , Ruehaish ngan Bazly ni classmate aku sepanjang aku menjadi Twelveans dulu . from 1 Delphi smpailah 3 Delphi . cikgu Shuhily merupakan guru kelas kitaorg masa form 1 dulu . Budak tiga ekor ni dah mcm anak dia sendiri . Seriously , dorang rapat sgt .

Dah lima tahun since he tought us . rasa macam baru semalam masuk kelas for orientation . cepat kaan ? Cg ade comment kat gmbr ni . he said "Terima kasih Affiq , tak sedar masa berlalu teramat pantas . . pelajar saya yang dulu kecil comel sekarang dah besar panjang . . . :) Semoga berjaya dalam SPM nanti . . Sy akan sentiasa doakan yang terbaik . . "

Haha . he said pelajar yg 'kecil comel' tu sbnrnya si Bazly . Aku igt lagi , dia tu budak hingusan je dulu . nakal pulak tu . Tapi dia baik n sweet sometimes . Kalau nk tau , dia dulu mmg kecil comel je . tinggi dia tak smpai pun bahu budak normal lain . sekarang tengok , dah sama level tuu :p Tak sangka kaaaan .

Dah lamaaa gila tak bertegur sapa . tah igt ke tak dorang ngan aku . member kata , dorang dh sombong skrng . masing2 dah lain kelas kan . maybe sbb masing2 taknak bertegur . sbb tu lah kot . seriously , aku mmg rindu dorang . dulu agak rapat ah . takde lah rapat gila2 . but standard lah dalam satu kelas , lepak together . hehe . miss that moment .

About changes , mmg dorang semua dh berubah . maksud aku physically . dah bertambah tambah tambah hot :p especially Ruehaish . haha . ohhh , Ruehaish ngan Affiq active in football tau . so , just wait lah bila dorang sarung jersey kebangsaan nnti ^.^' im wishing all the best . dorang mmg ada bakat . time Rim-UP dulu pun , dorang main utk kelas , kitaorg sokong . . n they WON ! mmg hebat lah katakan . suka tgok ;)

Dah lah , panjang pulak aku membebel malam2 buta ni :p 

love,miera

No comments:

Post a Comment